کد خبر: ۳۱۲۴۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

معرفی تلویزیون 70 اینچی شیائومی

تلویزیون هوشمند ردمی70 با صفحه نمایش 70 اینچی 4K با قیمت 2199 ین (306 دلار) راه اندازی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی تلویزیون هوشمند جدیدی را با نام تجاری Redmi عرضه کرده است. تلویزیون هوشمند Redmi A70 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 70 اینچی با وضوح 3840 در 2160 پیکسل است. این نمایشگر دارای نسبت صفحه نمایش 96٪، 78٪ طیف رنگی DCI-P3، 1 میلیارد صفحه نمایش رنگ اصلی و نرخ تازه سازی 60 هرتز است.

از جنبه‌های دیگر، Redmi Smart TV A70 مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای A35 است که توسط 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود در حالی که 8 گیگابایت حافظه فلش روی آن وجود دارد. این دستگاه همچنین دارای Wi-Fi 2.4G و پشتیبانی از مادون قرمز است. دو بلندگوی پرقدرت 10 واتی را در خود جای داده است که کیفیت صدای واضحی را ارائه می دهد.

از نظر رابط، Redmi Smart TV A70 دارای دو درگاه USB، دو رابط HDMI، یک آنتن، S/PDIF، ورودی AV و یک پورت شبکه است. تلویزیون هوشمند توانایی کنترل دستگاه های هوشمند و حتی مشاهده تصاویر دوربین را دارد. این برنامه با منابع فیلم و تلویزیون مانند Kiwi TV، Aurora TV، Mango TV و موارد دیگر از قبل نصب شده است اما برای دسترسی به این سرویس به اشتراک نیاز است.

علاوه بر این، این تلویزیون پروتکل‌های اصلی نمایش صفحه نمایش را پوشش می‌دهد و از صفحه نمایش تلفن همراه اندروید، iOS، نمایش‌دهی صفحه نوت‌بوک ویندوز و مک پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند Redmi A70 به طور رسمی از 31 اکتبر و با قیمت 2199 یوان (306 دلار) به فروش می رسد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی