کد خبر: ۳۲۴۷۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

واتس‌آپ به‌دنبال ارائه قابلیت تماس ویدیویی تصویر در تصویر

واتس‌آپ اخیرا با انتشار یک پست وبلاگی چگونگی بهبود ویژگی‌های تماس در برنامه را تشریح کرد. اگرچه این پیام‌رسان در سال 2022 چند قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار داد؛ اما واتس‌آپ پیش‌تر وعده داده که در سال 2023 قابلیت‌های دیگری از جمله تماس ویدیویی تصویر در تصویر را برای کاربران آیفون ارائه خواهد داد.

به گزارش«نبض فناوری»بر اساس اعلام واتس‌آپ  این ویژگی هم‌اکنون در مرحله تست بتا قرار دارد و در سال 2023 عرضه می‌شود. به لطف Minimize شدن نمایشگر ویدیو حین برقراری تماس، کاربران می‌توانند از قابلیت مولتی تسکینگ به شکلی به بهینه استفاده کنند. بدین‌ترتیب همانند فیس‌تایم، این‌بار کاربران حین انجام کارهای دیگر روی آیفون خود می‌توانند فردی که در حال برقراری تماس ویدیویی است را مشاهده کنند.

بعلاوه واتس‌آپ پیرامون سایر قابلیت‌های تماس که پیش‌تر در برنامه ارائه شده است؛ صحبت می‌کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • تماس با 32 شرکت‌کننده: شما با استفاده از گوشی موبایل خود قادر به برقراری تماس صوتی یا ویدیویی با حداکثر 32 نفر دیگر خواهید بود (این تعداد در مقایسه با گذشته 4 برابر شده است).
  • ارسال پیام یا قطع صدای شرکت‌کنندگان: فشردن طولانی‌مدت انگشت روی یک شرکت‌کننده موجب بزرگ شدن فید صوتی یا ویدیویی شده و به شما امکان می‌دهد تا همزمان با ادامه تماس‌ها به شرکت‌کننده مورد نظر خود پیام داده یا صدای وی را قطع کنید.
  • لینک‌های تماس: فارغ از اینکه در آخرین لحظه نسبت به برقراری تماس اقدام نموده یا از قبل برای انجام آن برنامه‌ریزی کرده باشید؛ با اشتراک‌گذاری لینک تماس به آسانی می‌توانید از سایرین برای پیوستن به تماس گروهی دعوت کنید.
  • اشکال موجی رنگارنگ: در صورت خاموش بودن دوربین شرکت‌کنندگان، شما به آسانی می‌توانید به هویت فرد در حال صحبت پی ببرید.
  • اعلان‌های بنر حین برقراری تماس: هنگام پیوستن یک شخص جدید به تماس گروهی، موضوع به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

واتس‌آپ تلاش می‌کند تا با تلگرام و کلیه ویژگی‌های جدیدی که این پیام‌رسان هر 2 هفته یکبار ارائه می‌کند؛ رقابت نماید. بنابراین واتس‌آپ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که به بهبود کیفی تماس‌ها در سال آینده ادامه خواهد داد. این پیام‌رسان ادعا کرده که به پشتیبانی از تماس‌های خصوصی با کیفیت بالا برای کاربران سراسر جهان ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی