کد خبر: ۳۲۸۵۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۴

لنوو از تبلت Lenovo Smart Paper با نمایشگر E-Ink و قیمت 400 دلار رونمایی کرد

تبلت لنوو از یک نمایشگر E-Ink بهره می‌برد که باعث می‌شود از آن به عنوان یک کاغذ هوشمند نیز یاد شود.

به گزارش «نبض فناوری»، لنوو علاوه بر چندین لپ‌تاپ جدید، در نمایشگاه CES 2023 از تبلت جدیدی رونمایی کرد که Lenovo Smart Paper نام دارد. در واقع این دستگاه یک نسخه جهانی از Lenovo YOGA Paper است که قبلاً در چین عرضه شده بود.

تبلت لنوو دارای نمایشگر E-Ink است و علاوه بر بهره‌مندی از یک چیپ کم مصرف، از قلم بدون باتری پشتیبانی می‌کند. قیمت آن 400 دلار است و در اواخر سال جاری برای خرید در دسترس خواهد بود.

مشخصات تبلت لنوو Lenovo Smart Paper

Lenovo Smart Paper یا کاغذ هوشمند لنوو دارای نمایشگر 10.3 اینچی E-Ink است که وضوح 1872 در 1404 پیکسل و تراکم پیکسلی 227 PPI را ارائه می‌کند. همچنین دارای 24 سطح روشنایی با 24 منطقه دمایی قابل تنظیم است.

لنوو از تبلت Lenovo Smart Paper با نمایشگر E-Ink و قیمت 400 دلار رونمایی کرد

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از قلم بدون باتری و فناوری قلم EMR با 4096 سطح فشار و امکان تشخیص شیب پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از چیپست Rockchip RK3566 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

قلم ارائه شده همراه با دستگاه برای به حداقل رساندن تأخیر طراحی شده است و نرخ تأخیر کمتر از 23 میلی ثانیه را ارائه می‌کند. 9 تنظیم مختلف برای قلم آن، از جمله مداد، خودکار و نشانگر همراه با چندین الگوی دفترچه یادداشت، از جمله یک تخته سفید و کاغذ خط‌دار وجود دارد.

علاوه بر این، دستگاه می‌تواند یادداشت‌های دست نویس را به متن تبدیل کند و کاربران برای یافتن محتوا موردنظر خود، به جستجوی کلمه کلیدی موردنظرشان بپردازند. از نکات قابل توجه دیگر این دستگاه می‌توان به امکان دسترسی به میلیون‌ها کتاب الکترونیکی اشاره کرد. همچنین این دستگاه با وجود یک برنامه کاربردی برای گوشی‌ها و رایانه‌های شخصی، می‌تواند متن و صداهای ضبط شده را به زبان‌های دیگر ترجمه کند.

این دستگاه از سیستم عامل اندروید 11 و فناوری‌های بلوتوث 5.2 BLE و Wi-Fi 802.11 ac پشتیبانی می‌کند. در مورد باتری، لنوو می‌گوید که با یک بار شارژ کامل، می‌توان 7000 صفحه کتاب مطالعه کرد یا 170 صفحه یادداشت‌برداری کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی