کد خبر: ۳۳۳۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳

هوش مصنوعی با بلاک چین چه ارتباطی دارد؟

هوش مصنوعی و بلاک چین به عنوان تکنولوژی‌های مکمل همدیگر می‌توانند مزایای زیادی در حوزه‌های مختلف مثل تحلیل‌های آماری، بهداشت و درمان، سرویس‌های مالی و.. داشته باشند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» سرمایه‌گذاری در بخش ارز‌های دیجیتال با دانش و آگاهی می‌تواند به روند رسد سرمایه کمک کند، اما عدم آگاهی نیز به مراتب باعث ورشکستگی سرمایه‌گذاران در این حوزه می‌شود؛ بنابراین سرمایه گذاری روی ارز‌های دیجیتال می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای روش سودآوری بلند مدت باشد.

براساس این گزارش با وجود اینکه اولین پیدایش ارز دیجیتال به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد، ولی همه گیری آن‌ها را در چند سال اخیر شاهد هستیم. بازار کریپتوکارنسی‌ها شامل ارز‌های دیجیتال زیادی است که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌ها خاص خودشان را دارند. همچنین این رمز ارز‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که هر یک وظایف مختلفی رو بر عهده دارند که باید آن‌ها را اجرا کنند. یکی از این حوزه‌ها نیز هوش مصنوعی است.

از سوی دیگر ورود هوش مصنوعی در این حوزه تحولات چشمگیری را ایجاد کرده است. حال این سوال پیش می‌آید که ارتباط هوش مصنوعی با بلاک چین چیست؟ هوش مصنوعی و بلاک چین هر کدام از تکنولوژی‌ها یا فناوری‌هایی هستند که در طول ۱۰ سال اخیر خیلی مورد بحث و گفتگو قرار گرفتند و تکامل و توسعه هر کدام از آن‌ها باعث شده تا ابداعاتی منحصر به فرد و نویدبخش شکل بگیرد. هوش مصنوعی و بلاک چین به عنوان تکنولوژی‌های مکمل همدیگر می‌توانند مزایای زیادی در حوزه‌های مختلف مثل تحلیل‌های آماری، بهداشت و درمان، سرویس‌های مالی و.. داشته باشند.

بنابراین از آنجا که ارز‌های دیجیتال توسط فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌شوند، هوش مصنوعی می‌تواند در کنار بلاک چین برای رفع بسیاری از چالش‌ها کار کند. چند روشی که در آن‌ها می‌شود از هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال استفاده کرد، شامل پیش بینی‌های دقیق، تجزیه و تحلیل احساسات در صرافی‌های ارز دیجیتال، معاملات خودکار ارز‌های دیجیتال و کسب درآمد بهتر از سرمایه گذاری است.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی