کد خبر: ۳۳۳۷۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

تیزر تبلیغاتی ریلمی GT Neo 5 خبر از یک ویژگی متفاوت در این مدل می‌دهد

ریلمی GT Neo 5 با فناوری شارژ 240 واتی در روز 9 فوریه (20 بهمن ماه) عرضه خواهد شد. اکنون ریلمی با انتشار مجموعه‌ای از تیزرهای تبلیغاتی در تدارک رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود است.

به گزارش«نبض فناوری»ریلمی GT Neo 5 با فناوری شارژ 240 واتی در روز 9 فوریه (20 بهمن ماه) عرضه خواهد شد. اکنون ریلمی با انتشار مجموعه‌ای از تیزرهای تبلیغاتی در تدارک رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود است.

 در آخرین مورد یک تریلر 8 ثانیه‌ای، طراحی دوربین گوشی را به معرض نمایش گذاشته و وجود 3 لنز دوربین را ماژول جزیره‌ای مربعی‌شکل را تائید نموده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک چراغ LED بنفش رنگ نیز در گوشه پنل پشتی دستگاه تعبیه خواهد شد.

همچنین این برند در رابطه با فناوری شارژ سریع نیز به جزئیاتی اشاره کرده است. این تکنولوژی شامل یک آداپتور شارژر GaN و کابل 12 آمپری به‌همراه 3 عدد پمپ شارژ مجزا برای طراحی 10 سلولی است. موسسه TUV Rheinland تائیدیه مربوط به ایمنی باتری را صادر نموده و ریلمی نیز ادعا می‌کند که کاربران با شارژ تنها 30 ثانیه‌ای باتری گوشی قادر به مکالمه برای مدت 2 ساعت خواهند بود.

بعلاوه این باتری بدون از دست دادن بیش از 20 درصد ظرفیت خود قادر به اجرای 1600 چرخه شارژ و دشارژ کامل خواهد بود. این رقم نسبت به استاندارد 800 چرخه‌ای تعیین شده در صنعت 2 برابر بیش‌تر است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX890 ساخت شرکت سونی و قابلیت OIS خواهد بود. توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تامین خواهد شد. اگرچه برخی شایعات به عرضه مدل ارزان‌تر این گوشی با تراشه Dimensity 8200 مدیاتک و فناوری شارژ کندتر 150 واتی اشاره دارند.

اکنون تا موعد رونمایی رسمی از ریلمی GT Neo 5 کمتر از یک هفته دیگر زمان باقی مانده است. انتظار می‌رود که در روزهای منتهی به موعد برگزاری رویداد شاهد انتشار تیزرهای بیش‌تری از جانب ریلمی باشیم.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی