کد خبر: ۳۳۷۰۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

بلندگوهای هوشمند Sonos چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که بلندگوی هوشمند Sonos Era 300 با قیمت تقریبا ۴۵۰ دلار عرضه می‌‎شود، درحالی‌که قیمت بلندگوی هوشمند Sonos Era 100 تقریبا ۲۵۰ دلار ارزیابی شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، بلندگوهای هوشمند Sonos Era 300 و Era 100 طی هفته‌های آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد. Sonos Era 300 یک مدل رده‌بالا با طراحی منحصربه‌فرد خواهد بود و رقیب اصلی Apple HomePod2 در نظر گرفته خواهد شد. این بلندگو دارای شش درایور است که صدا را به جلو، چپ، راست و بالا هدایت می‌کند.

محصول یادشده از وای‌فای ۶، بلوتوث، AirPlay 2، میکروفون داخلی، EQ خودکار و USB-C پشتیبانی می‌کند. بلندگوی هوشمند Sonos Era 300 با HomeKit/AirPlay 2 سازگار خواهد بود از دستیارهای صوتی سیری و الکسا همچنین فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

بلندگوی هوشمند Sonos Era 100 نسخه تکامل یافته Sonos One با ووفر میانی بزرگ‌تر برای باس بهبودیافته و دو توئیتر برای صدای استریو واقعی خواهد بود. پیش از این انتظار می‌رفت که این اسپیکر از صدای فضایی پشتیبانی کند، اما این‌طور نخواهد بود. این محصول از گزینه‌های اتصال مشابه Era 300 برخوردار است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، بلندگوی هوشمند Sonos Era 300 با قیمت تقریباً ۴۵۰ دلار عرضه می‎‌شود در حالی که قیمت بلندگوی هوشمند Sonos Era 100 تقریباً ۲۵۰ دلار ارزیابی شده است. هنوز زمان عرضه دقیق این محصولات مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی