کد خبر: ۳۳۷۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

جارو بی‌سیم ILIFE W90 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که جارو بی‌سیم ILIFE W90 از دستیارهای صوتی هوشمند پشتیبانی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، جارو بی‌سیم ILIFE W90 Cordless Wet and Dry Vacuum Cleaner یک محصول سه در یک است که برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این جارو برای تمیزکردن کف زمین و فرش، همچنین مبل‌ها و اثاثیه منزل می‌توان استفاده کرد. این دستگاه دارای مکش قدرتمند است، بنابراین به راحتی ذرات ریز و درشت مانند گردوغبار، موهای حیوانات خانگی و زباله‌ها را از سطوح مختلف مانند سیمان، کاشی، فرش و چوب جمع می‌کند.

جارو بی‌سیم ILIFE W90 Cordless Wet and Dry Vacuum Cleaner برای تمیز کردن حمام، آشپزخانه بالکن و مناطقی که معمولاً مربوط است، بسیار ایده‌آل است. این دستگاه دارای یک سیستم مخزن آب دوگانه است که می‌تواند ۷۰۰ میلی‌لیتر آب تمیز و ۵۰۰ میلی‌لیتر آب کثیف را در خود نگه دارد. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه محصول یادشده این است که قادر است خود را تمیز کند. تنها با فشار دادن یک دکمه، دستگاه زباله‌ها، موها و کثیفی‌ها را به صورت خودکار در عرض یک دقیقه از برس و لوله غلتکی خود پاک می‌کند.

انرژی مورد نیاز این جارو سه در یک با استفاده از یک باتری ۶۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که تا ۳۰ دقیقه و برای محیطی به اندازه ۲۰۰ متر مربع شارژدهی دارد. جارو بی‌سیم ILIFE W90 یک دستگاه هوشمند است که با اعلان‌های نور و دستیار صوتی هوشمند همراه است. دستیار صوتی راهنمایی‌هایی مانند وضعیت باتری، سطح انرژی و دیگر اطلاعات را در زمان واقعی ارائه می‌دهد. اعلان‌های نوری نیز وضعیت عملکرد محصول در زمان واقعی را نشان می‌دهد.

قیمت جارو بی‌سیم ILIFE W90 Cordless Wet and Dry Vacuum Cleaner 249.99 دلار ارزیابی شده است، البته کاربران می‌توانند آن را برای مدت‌زمان محدود با قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار تهیه کنند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی