کد خبر: ۳۴۰۴۲
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۹

ویژگی‌های کامل گوشی سامسونگ گلکسی A54 مشخص شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A54 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع 25 واتی بهره می‌برد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ اعلام کرده است که گوشی میان‌رده گلکسی A54 شانزدهم مارس در هند عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز تاریخ عرضه جهانی این محصول تائید نشده است، اما به نظر می‌رسد که اول وارد بازار هند خواهد شد. طراحی گوشی گلکسی A54 بسیار شبیه گوشی گلکسی S23 است به طوری که از سیستم دوربین سه‌گانه مشابه برخوردار و پنل پشتی آن تخت است.

گوشی گلکسی A54 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه Samsung Exynos1380 بهره می‌برد و با حافظه رم LPDDR4x و LPDDR5 همچنین حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که محصول یادشده دارای حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A54 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. این محصول گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. گوشی ذکرشده از سیم‌کارت دوگانه، NFC، OTG و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد و با استفاده از رابط کاربری OneUI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A54 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی می‌‎شود. دوربین سلفی این محصول نیز به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. گوشی گلکسی A54 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۱۹ یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، در حالی که نسخه دیگر آن با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۶۹ دلار عرضه می‌‎شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی