کد خبر: ۳۶۲۱۸
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

ایجاد جذابیت در ارز‌های دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی

جذابیت ایجاد‌شده هوش مصنوعی فقط تحت‌تأثیر تبلیغ و فعالیت‌های رسانه و شرکت‌های بزرگ جهانی نیست. تا‌به‌امروز، هوش مصنوعی پیشرفت‌های چشمگیری از خود نشان داده است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» به طور حتم امروزه هوش مصنوعی در تمام حوزه‌ها ورود کرده و با ورود خود تحول عظیمی را در بخش‌های کلیدی ایجاد کرده است. این فناوری همچنین به حوزه ارز‌های دیجیتال نیز راه پیدا کرده است و فعالان این حوزه معتقدند که ورود این فناوری می‌توان علاوه برتحولات باعث برخی از مشکلات نیز در این حوزه شود.‌

می‌توان گفت امروزه به هر سمتی که نگاه می‌کنیم، شرکت‌ها می‌کوشند که هوش مصنوعی را در فعالیت‌های خود بگنجانند تا از جذابیت ایجاد‌شده درباره هوش مصنوعی بهره ببرند و کاربران را جذب کنند.
جذابیت ایجاد‌شده هوش مصنوعی فقط تحت‌تأثیر تبلیغ و فعالیت‌های رسانه و شرکت‌های بزرگ جهانی نیست. تا‌به‌امروز، هوش مصنوعی پیشرفت‌های چشمگیری از خود نشان داده است و شاهد نمونه‌های موفقی مانند بات‌های تولید‌کننده آثار هنری و چت‌بات و آنالیز‌های داده هستیم.

هوش مصنوعی مانند بلاک چین با هدف رفع مشکلات و بحران‌های بشر ایجاد شد و درحال‌حاضر موفق شده است تأثیرات مثبت بسیاری بر زندگی روزمره ما بگذارد. بااین‌حال، مشکل زمانی ایجاد می‌شود که ما از واقعیت فاصله می‌گیریم و عملکرد و تأثیرات هوش مصنوعی را بیش‌از‌حد بزرگ‌نمایی می‌کنیم.

در چند سال گذشته، این روند رو‌به‌رشد شدت بسیار بیشتری گرفته است؛ چراکه هوش مصنوعی علاوه‌بر تجزیه‌و‌تحلیل دقیق‌تر ورودی، می‌تواند تصاویر بسیار خیره‌کننده و جذاب‌تری را ایجاد کند و برخی هوش‌های مصنوعی را هنرمندان جدید جهان می‌دانند.

این هوش‌های مصنوعی هنرمندان انسانی را به چالش کشیده‌اند و اولین نبرد واقعی میان انسان‌ها و هوش مصنوعی در هنر دنبال می‌شود.

ما نمی‌دانیم که هوش مصنوعی چه زمانی می‌تواند در‌نهایت به توانایی ما انسان‌ها برسد و گمانه‌زنی‌های نابودی انسان‌ها به واقعیت تبدیل شود؛ اما هم‌اکنون به‌خوبی مشخص است که هوش مصنوعی و ربات‌ها می‌توانند شغل ما را نابود کنند و برای این کار به داشتن شعور و درک و توانایی انسانی نیازی ندارند.
امروزه اثر‌های مخرب و توانایی هوش‌های مصنوعی در جایگزینی انسان‌ها برای برخی فعالیت‌ها و مشاغل به‌خوبی دیده می‌شود و نگرانی گروهی از افراد بابت پیشرفت و گسترش هوش مصنوعی منطقی است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی