کد خبر: ۳۶۳۱۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

آیفون 15 پرو را در رنگ آبی تیره ببینید

در گزارش‌های جدید به وجود نسخه آبی‌رنگ گوشی‌های آیفون 15 پرو اپل اشاره شده است که سپتامبر امسال معرفی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری» ظاهراً اپل قصد دارد در سپتامبر امسال و در زمان رونمایی از پرچمداران جدید خود، آیفون 15 پرو را در رنگ جدید آبی تیره مایل به خاکستری نیز معرفی کند.

وب‌سایت MacRumors به نقل از منابع معتبر خود توضیح می‌دهد که این رنگ جدید مانند رنگ آبی است که قبلاً در مدل‌های آیفون 12 پرو شاهد آن‌ها بوده‌ایم، اما همان‌طور که در تصاویر زیر دیده می‌شود، به‌نظر می‌رسد تیره‌تر و خاکستری‌تر باشد.

هرچند در گذشته شایعاتی درباره رنگ قرمز تیره گوشی‌های آیفون‌ 15 پرو منتشر شده بود، اما در این گزارش جدید گفته شده است که هیچ نشانه‌ای مبنی بر توسعه این رنگ وجود ندارد. بااین‌حال، اپل در نمونه‌های اولیه آیفون 15 پرو نیز از رنگ آبی استفاده کرده است که این موضوع احتمال ساخت این گزینه را بیشتر می‌کند.

رنگ آبی آیفون 15 پرو


مانند هر سال، انتظار داریم اپل در آیفون‌های جدید از رنگ‌های متفاوتی استفاده کند. معمولاً این شرکت برای آیفون‌های معمولی به سراغ رنگ‌های شاداب و جوان می‌رود و نسخه‌های پرو را در رنگ‌های جدی‌تر و عمیق‌تری که کمی مایل به تیره هستند، معرفی می‌کند.

امسال در شایعات مختلف به چند رنگ جالب برای آن‌ها اشاره شده است. علاوه بر رنگ قرمز تیره برای آیفون 15 پرو که به آن اشاره کردیم، برای نسخه‌های معمولی این خانواده نیز رنگ‌های صورتی روشن و آبی روشن گزارش شده است.

درباره سایر مشخصات آیفون 15 پرو؛ از نظر طراحی انتظار داریم که این دستگاه چند تغییر مهم با نسخه‌های قبلی خود داشته باشد. به عنوان مثال، حاشیه‌های اطراف نمایشگر احتمالاً باریک‌تر خواهد شد و دکمه جدیدی برای بی‌صداکردن دستگاه وجود خواهد داشت. همچنین پورت USB-C جایگزین لایتنینگ می‌شود و دکمه‌های صدا و پاور می‌توانند در مکان‌های متفاوتی قرار بگیرند.

اخیراً در گزارشی درباره گران‌ترین عضو این خانواده، یعنی آیفون‌ 15 پرو مکس گفته شده بود که این دستگاه ممکن است نسبت به نسل قبل خود گران‌تر باشد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی