کد خبر: ۳۶۳۵۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

رندرهای سری آیفون 15 پرو اپل با رنگ‌آمیزی آبی تیره منتشر شد + تصاویر

مدل‌های پرو آیفون‌های آینده اپل با یک مدل رنگی جدید به بازار عرضه خواهند شد؛ اما این گزینه رنگی احتمالا با مدل قرمز تیره‌ای که پیش‌تر به آن اشاره شده بود؛ تفاوت خواهد داشت.

به گزارش «نبض فناوری» اکنون یک افشاگر با شناسه Unknownz21 ادعا کرده که این مدل رنگی جدید، آبی تیره با زمینه خاکستری خواهد بود. این گزینه رنگی مشابه با نمونه رویت شده در گوشی‌های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس است؛ اما در عین‌حال کمی تیره‌تر بوده تا با ساختار تیتانیومی کیس گوشی هماهنگی بهتری داشته باشد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سایر گزینه‌های رنگی قابل دسترس شامل نقره‌ای، مشکی یا خاکستری تیره و خاکستری تیتانیومی خواهند بود. فرد افشاگر خاطرنشان می‌کند که تاکنون هیچ‌گونه شواهدی دال بر توسعه مدل رنگی قرمز تیره را مشاهده نکرده است.

همچنین وبسایت MacRumors ادعا کرده که بنا بر شواهد متعدد، آبی تیره (Navy Blue) همان گزینه رنگی جدید خواهد بود. از سوی دیگر گوشی‌های آیفون‌ 15 و آیفون 15 پلاس حداقل با مدل‌های رنگی صورتی، آبی و سبز به بازار عرضه خواهند شد. پیش‌بینی عرضه این گوشی‌ها با مدل‌های رنگی مشکی و قرمز نیز امری منطقی به‌نظر می‌رسد.

فرد افشاگر با شناسه Unknownz21 در گذشته نیز پیش از معرفی هدست اپل ویژن پرو، عناصر مختلف این محصول را با دقت تشریح کرده بود.

برچسب ها: رندر آیفون بازار
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی