کد خبر: ۳۶۴۷۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۷
در دومین روز همایش فرصت‌های یران در عصر دیجیتال مطرح شد.

ما به دنبال ایجاد ایده‌های جدید هستیم/ باید میان مرکز سرویس و مرکز پلتفرم تفاوت قائل شد

مدیرعامل سامانه‌های نرم‌افزاری نگین توسن گفت: ما به دنبال ایجاد در‌های جدید هستیم. ایده‌های نوی که کمتر به آن پرداخته شده است و این ایده‌های نو؛ بانکداری پلتفرمی، بانکداری باز وغیره است.

محدثه گودرزی

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» نخستین همایش دو روزه فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، روز گذشته در محل مرکز همایش‌های برج میلاد با حمایت ویژه گروه شرکت‌های توسن و به همت مجموعه رهنمان آغاز شد.

 در روز دوم همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال نشست بانکداری نوین برگزار شد، آرش بابایی، مدیرعامل سامانه‌های نرم‌افزاری نگین توسن درباره بانکداری پلتفرمی اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد ایده های نو هستیم که کمتر به آن پرداخته شده است و این ایده‌های نو؛ بانکداری پلتفرمی، بانکداری باز وغیره است.

وی تصریح کرد: یک زمانی همه انتظار‌ها از کربنکینگ بانک‌ها برای سرویس بود و قرار بود تمام سرویس‌های مورد نیاز شرکت‌ها در آن دیده شود. بعد به سمت ماژور‌ها حرکت کردیم و بعد نیز به میکروسرویس‌ها پیش رفتیم. در اینجا فین‌تک‌ها قرار است نقش ایفا کنند و زمان بهره‌وری و بهره‌برداری سرویس‌ها کاهش دهند.

بابایی افزود: ما نیز در حوزه نئوبانک‌ها فعال هستیم و در حوزه ارائه پلتفرم‌های بانکی در اکوسیستم بانکی هستیم و پلتفرم‌های بانکی را برای شرکت‌های بزرگ ارائه می‌کنیم. در این سیستم باید میان مرکز سرویس و مرکز پلتفرم تفاوت قائل شویم.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی