کد خبر: ۳۶۴۹۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷

آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده برگزار می‌کند

مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده این شرکت (منتهی به اسفند ۱۴۰۱) چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی، مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، منتهی به اسفند ۱۴۰۱، چهارشنبه هفته جاری (۲۸ تیر) در مرکز نوآوری و شتابدهی «رایمون» برگزار می‌شود.

در این مراسم، اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این آدرس، در مراسم حضور داشته باشند.

در بخش نخست این مراسم که مربوط به مجمع عمومی عادی سالیانه است، محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک گزارشی درباره عملکرد هیات مدیره و شرکت ارائه می‌کند؛ علاوه بر این، سهام‌داران صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی اسفند ۱۴۰۱ را بررسی و درباره آن، تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ و انتخاب اعضای هیئت مدیره تصیم‌گیری می‌کنند.

در مجمع فوق‌العاده که همزمان برگزار می‌شود نیز، سهام‌داران درباره اصلاح برخی مواد اساسنامه و تطابق آن با نمونه سازمان بورس گفت‌وگو و تصمیم‌گیری می‌کنند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی