کد خبر: ۳۶۵۱۳
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۱
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده آسیاتک؛

تصویب سود ۱۲ تومانی به ازای هر سهم

در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده آسیاتک سود تقسیمی سهامداران مشخص شد و از ۳۶ میلیارد تومان سود به صورت خالص به ازای هر سهم مبلغ ۱۲۰ ریال معادل ۱۲ تومان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با حضور ۸۴/۴ درصدی سهامداران امروز چهارشنبه (۲۸ تیرماه) در مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون برگزار شد. در این مراسم محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک  در مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، منتهی به اسفند ۱۴۰۱،به تشریح اقدامات و دستاوردهای این شرکت از ابتدا تاکنون پرداخت و گفت: توسعه پهن باند ،Fttx خدمات مرکز داده و خدمات ابری ،پیام تولید و توسعه نرم افزارهای کاربردی صنعت پروژه دیتاسنتر حکیمیه دیتاسنتر ماكو، تحقیق و توسعه پروژه اینترنت در سطح ملی در دست اقدام است.

تصویب سود ۱۲ تومانی به ازای هر سهم

وی ادامه داد که در راستای توافقی که با وزارت ارتباطات صورت گرفته این شرکت متعهد است یک میلیون پورت در سراسر کشور داشته باشد که در آینده ای نزدیک عددی بالاتر از این میزان را خواهند داشت.

در ادامه این مراسم سود تقسیمی سهامداران مشخص شد و از ۳۶ میلیارد تومان بود، به ازای هر سهم مبلغ ۱۲۰ ریال معادل ۱۲ تومان تصویب شد.

حق شرکت در جلسه هیات مدیره به ازای هر ماه و دو جلسه، سه میلیون تومان در نظر گرفته شد و برای کمیته حسابرسی این مبلغ پنج میلیون تومان به تصویب رسید.

پاداش هیات مدیره میزان سه درصد سود تقسیم شده سهامداران لحاظ شده است که ارزش آن یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی