کد خبر: ۳۶۶۵۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

اپل احتمالاً قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس را افزایش می‌دهد

ظاهراً اپل می‌خواهد قیمت آیفون 15 پرو را 100 دلار و مدل پرو پلاس را 200 دلار نسبت به نسل قبلی افزایش دهد.

به گزارش «نبض فناوری» اپل خودش را برای معرفی سری آیفون 15 آماده می‌کند و تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های مختلفی درباره آن بوده‌ایم. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید اپل قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس را نسبت به نسل قبلی افزایش می‌دهد.

حساب توییتری Apple Hub در توییتی مدعی شده است که اپل قیمت آیفون 15 و 15 پلاس را افزایش نمی‌دهد، بااین‌حال باید منتظر افزایش قیمت مدل‌های پرو باشیم.

قیمت احتمالی آیفون 15 پرو و پرو مکس

طبق توییت، قیمت آیفون 15 در نسخه پایه همچنان 799 دلار خواهد بود و آیفون 15 پلاس هم در نسخه پایه با قیمت 899 دلار به فروش خواهد رسید. اما قیمت آیفون 15 پرو افزایش 100 دلاری را تجربه خواهد کرد و قیمت مدل پرو مکس 100 تا 200 دلار افزایش می‌یابد.

قیمت آیفون 15 پرو

افزایش قیمت مسلماً به نفع اپل خواهد بود. با توجه به اینکه گفته می‌شود میزان تقاضا برای نسل بعدی آیفون‌ها مشابه سری آیفون 14 خواهد بود، اپل با افزایش قیمت مدل‌های پرو می‌تواند سود بیشتری به حساب‌های بانکی‌اش واریز کند.

قیمت‌های اعلام‌شده در توییت اخیر مربوط به بازار ایالات‌متحده می‌شود، اما باید منتظر چنین افزایشی در بازار کشورهای دیگر هم باشیم. حتی این احتمال وجود دارد که افزایش در بازارهای اروپا و هند بیشتر هم باشد. باید به این موضوع اشاره کرد که آیفون 14 پرو در اروپا نسبت به ایالات‌متحده 300 یورو گران‌تر است.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: آیفون پرو مکس قیمت
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی