کد خبر: ۳۶۷۱۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

جلسه رسیدگی به شکایت مشترکان از یک اپراتور تلفن همراه برگزار شد

دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین اپراتور اول تلفن همراه در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.

به گزارش «نبض فناوری»، در این جلسه، ۱۷ شکایت ثبت شده توسط مشترکان استان‌های بوشهر، زنجان، لرستان، قم، فارس، خوزستان، قزوین، گیلان و خراسان رضوی که تاکنون در فرآیند تعیین شده به نتیجه نرسیده بود، بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، قطعی سیم‌کارت بدون اطلاع‌رسانی، تخلیه و سلب امتیاز سیم‌کارت موضوعات شکایات مطرح شده در جلسه امروز بود. در این جلسه مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط ‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و نمایندگان شرکت همراه اول حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ‌منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در کشور، جلساتی را به ‌صورت دوره‌ای و منظم برگزار کرده و شکایات ثبت‌ شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری شدن فرآیند معمول از سوی اپراتورها، بدون جواب باقی‌مانده می‌ماند را بررسی و برای آنها تعیین تکلیف می‌کند.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علاوه بر این، در این جلسه مشکل مربوط به ۷ شکایت رفع و این شکایات مختومه شدند. همچنین برای ۱۰ شکایت باقی‌مانده نیز بر اساس توضیحات اپراتور به تناسب مشکل، مهلت تعیین شد.

جلسه مذکور بیست و چهارمین جلسه از مجموعه جلسات منظم و پی‌درپی کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال جاری بود که برگزار شد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
وبگردی