کد خبر: ۳۷۳۶۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۵

بلومبرگ: منتظر معرفی آیفون 15 اولترا نباشید

درحالی‌که شایعات زیادی به آیفون 15 اولترا اشاره کرده‌اند، خبرنگار بلومبرگ معتقد است که اپل امسال هم از پسوند پرو مکس به‌جای اولترا استفاده می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری» مدت‌هاست شایعات به عرضه آیفون 15 اولترا به‌جای آیفون 15 پرو مکس اشاره می‌کنند، اما حالا «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارشی مدعی شده است که اپل به استفاده از پسوند پرو مکس ادامه می‌دهد و امسال خبری از آیفون اولترا نخواهد بود.

گرمن در گزارش خود می‌گوید که اپل امسال از چهار آیفون جدید رونمایی می‌کند که اولترا در آن‌ها حضور ندارد. درحقیقت امسال باید منتظر معرفی آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرو مکس باشیم.

امسال خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود

درحالی گرمن معرفی چنین محصولی را رد کرده است که خودش قبلاً در برخی گزارش‌ها به استفاده از پسوند اولترا اشاره کرده بود. حالا با توجه به گزارش اخیر، احتمالاً باید سال آینده میلادی منتظر استفاده از پسوند اولترا باشیم و گوشی آیفون 16 اولترا با نمایشگر بزرگ‌تر 6.9 اینچی از راه می‌رسد. بنابراین حداقل تا یکسال دیگر پسوند پرو مکس در دنیای آیفون‌ها حضور خواهد داشت.

آیفون 15 اولترا

برخی شایعات به‌علت ویژگی‌های منحصربه‌فرد و همچنین شباهت به اپل واچ اولترا به نام آیفون 15 اولترا اشاره کرده بودند. این دستگاه که به احتمال زیاد آیفون 15 پرو مکس نام می‌گیرد، به دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 6 برابری مجهز می‌شود؛ قابلیتی که خبری از آن در مدل پرو نخواهد بود.

انتظار می‌رود آیفون 15 پرو و پرو مکس به فریم تیتانیومی، دکمه اکشن به‌جای دکمه عادی سایلنت‌کردن و تراشه A17 Bionic مجهز شوند. همچنین ظاهراً اپل حاشیه نمایشگر این محصولات را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد و پشتیبانی از وای‌فای 6E را به آن‌ها می‌آورد.

شایعات از افزایش 100 تا 200 دلاری قیمت مدل‌های پرو آیفون 15 حکایت دارند. این درحالی است که نباید منتظر افزایش قیمت آیفون 15 و 15 پلاس باشیم.

گوشی‌های سری آیفون 15 سه‌شنبه همین هفته یعنی 21 شهریورماه معرفی می‌شوند و ما در دیجیاتو این مراسم را به‌طور زنده پوشش خواهیم داد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی