کد خبر: ۳۷۶۱۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۴

قیمت پیکسل 8 و 8 پرو برای بازار آمریکا و بریتانیا افشا شد

افزایش قیمت حداقل در یکی از اعضای این خانواده اجتناب‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد.

به گزارش«نبض فناوری»زمان زیادی تا معرفی رسمی پیکسل 8 و 8 پرو گوگل در تاریخ 12 مهر باقی نمانده است، اما افشای اطلاعات این گوشی‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین گزارش‌ها قیمت این خانواده برای بازار آمریکا و اروپا لو رفته است و مدل پایه از 699 دلار آغاز خواهد شد.

افشای قیمت پیکسل 8 و 8 پرو

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به‌نام Kamila Wojciechowska در یک پست تصویری را منتشر کرده که ظاهراً متعلق به خود گوگل است. در این تصویر ذکر شده که پیکسل 8 با قیمت پایه 699 دلار و پیکسل 8 پرو با قیمت پایه 899 دلار به بازار می‌آید. مطابق این جدول، قیمت مدل معمولی 100 دلار نسبت به مدل نسل قبلی گران‌تر خواهد بود.

براساس اطلاعات این تصویر، مدل استاندارد 8 گیگابایت رم و دوربین دوگانه‌ای خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی می‌شود. مدل پرو نیز با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود و از دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

پیکسل 8 و 8 پرو از چیپست جدید تنسور G3 اختصاصی گوگل استفاده می‌کنند. از دیگر تفاوت‌های این دو مدل می‌توان به نمایشگر آن‌ها اشاره کرد. در مدل معمولی نرخ نوسازی بین 60 تا 120 هرتز متغیر است، در حالی که در مدل پرو این نرخ بین 1 تا 120 هرتز تغییر می‌کند.

در گزارشی دیگر، یک منبع معتبر به‌نام Roland Quandt هم تأیید کرده است که پیکسل 8 در بریتانیا با قیمت 699 پوند و پیکسل 8 پرو با قیمت 999 پوند عرضه می‌شود. بااین‌حساب، هر دو گوشی در بریتانیا افزایش قیمت خواهند داشت. پارسال پیکسل 7 با قیمت 599 پوند و 7 پرو با قیمت 849 پوند عرضه شدند.

افزون‌براین، گفته شده است که پیکسل واچ 2 نیز با قیمت پایه 349 پوند روانه بازار بریتانیا می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی