کد خبر: ۳۷۶۳۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵

مشخصات کامل گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس پیش از رونمایی برملا شد

با توجه به شایعات، به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی از گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس باقی نمانده است. حالا گزارشی جدید مشخصات کامل این دو تبلت خوش‌قیمت و قدرتمند را برملا کرده تا کاربران از همین حالا تصمیم خود را برای خرید بگیرند.

به گزارش «نبض فناوری»طبق اعلام وب‌سایت WinFuture، گلکسی تب اس 9 اف ای و اس 9 اف ای پلاس با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. بنابراین این محصولات پس از سری گلکسی تب S9، تنها تبلت‌هایی خواهند بود که از این استاندارد بهره می‌برند.

مشخصات فنی گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس

گلکسی تب S9 FE نمایشگر 10.4 اینچی LCD با رزولوشن 2304 در 1440 پیکسلی خواهد داشت، درحالی‌که گلکسی تب S9 FE پلاس از نمایشگر 12.4 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1660 پیکسلی بهره خواهد برد. نرخ نوسازی هر دو صفحه 90 هرتزی خواهد بود و فقط مدل پلاس می‌تواند از S Pen استفاده کند.

هر دو تبلت جدید سامسونگ احتمالاً از چیپست اگزینوس 1380 استفاده می‌کنند که چهار هسته پرقدرت Cortex-A78 خواهد داشت. گلکسی تب S9 اف ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پایه عرضه می‌شود. البته این دستگاه مدلی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت.

گلکسی تب S9 اف ای پلاس حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، اما در صورت تمایل می‌توانید نسخه 12 + 256 گیگابایتی را هم خریداری کنید. هر دو دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ احتمالاً در قاب عقب هر دو تبلت خود دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و در جلو دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار می‌دهد. البته مدل پلاس در عقب یک دوربین اضافه 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض هم خواهد داشت. این دو تبلت می‌توانند فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه داشته باشند.

گلکسی تب S9 FE انرژی خود را از یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی و مدل پلاس از یک باتری 10,090 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. هر دو دستگاه از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این دو تبلت می‌توانیم به وای‌فای 6، بلوتوث 5.3، درگاه USB-C و بلندگوهای استریو اشاره کنیم.

گلکسی تب S9 FE به‌احتمال‌زیاد با قیمت 529 یورو و گلکسی تب S9 FE پلاس با قیمت 699 یورو وارد بازار می‌شوند. مدل‌های 5G این محصولات نیز باید 100 یورو گران‌تر باشند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی