کد خبر: ۳۷۵۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

رندرهای جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A15 در فضای وب منتشر شد

سامسونگ سرگرم توسعه گوشی هوشمند گلکسی A15 است و انتظار می‌رود که این دستگاه به‌عنوان مدل جانشین گلکسی A14 روانه بازار شود. اکنون رندرهای باکیفیتی از محصول آینده سامسونگ در فضای وب منتشر شده و طراحی این گوشی را از تمامی زوایا نمایش می‌دهند.

به گزارش«نبض فناوری»سامسونگ سرگرم توسعه گوشی هوشمند گلکسی A15 است و انتظار می‌رود که این دستگاه به‌عنوان مدل جانشین گلکسی A14 روانه بازار شود. اکنون رندرهای باکیفیتی از محصول آینده سامسونگ در فضای وب منتشر شده و طراحی این گوشی را از تمامی زوایا نمایش می‌دهند.

از سوی دیگر مشخصات کلیدی گلکسی A15 نیز فاش شده است. این اطلاعات توسط یک افشاگر مشهور با نام استیو همرستوفر و شناسه OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است.

بر اساس رندرهای فاش شده، سامسونگ گلکسی A15 دارای الگوی طراحی جعبه‌ای شکل است. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته‌اند. دکمه پاور به‌عنوان اسکنر اثرانگشت نیز نقش‌آفرینی می‌کند. شایان به ذکر است که فریم سمت راست بدنه دستگاه دارای برآمدگی است.

پنل پشتی گوشی از 3 سنسور دوربین با چیدمان عمودی میزبانی می‌کند. لنزهای دوربین به‌صورت مجزا از یکدیگر در قسمت پشتی گوشی به چشم می‌خورند. در واقع طراحی این قسمت به پرچمداران پیشین سری گلکسی S سامسونگ شباهت دارد.

سامسونگ گلکسی A15 در قسمت جلویی دارای حفره‌ای است که با نام نمایشگر Infinity-U شناخته می‌شود. این نمایشگر دارای اندازه 6.4 اینچی بوده و چانه پایینی آن تا حدی ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسد.

پورت USB-C، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و شبکه اسپیکر در قسمت پایینی بدنه گوشی تعبیه شده‌اند.

از جنبه ابعادی نیز سامسونگ گلکسی A15 دارای اندازه 160.2×76.8×8.4 میلی‌متر است. با احتساب برآمدگی قاب، عرض گوشی از 76.8 به 77.4 میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

مشخصات کلیدی گلکسی A15 هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال انتظار می‌رود که طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود.

منبع: آی تی رسان

 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی