کد خبر: ۳۷۷۸۵
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

اینستاگرام قابلیت ساخت لیست‌های متعدد برای به‌اشتراک‌گذاری استوری‌ها را آزمایش می‌کند

با وجود این ویژگی، علاوه بر Close Friends، کاربران قادر خواهند بود تا لیست‌های دیگری از فالوورهای خود برای اشتراک‌گذاری استوری‌ها ایجاد کنند.

به گزارش «نبض فناوری»اینستاگرام قصد دارد تا روش جدیدی را برای اشتراک‌گذاری استوری‌ها به کاربران خود ارائه کند. براساس گزارش‌های منتشرشده، غول شبکه‌های اجتماعی درحال آزمایش قابلیتی است که کاربران با وجود آن می‌توانند لیست‌های متعددی از فالوورهای خود ایجاد کنند و استوری‌ها را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

طبق گزارش‌های منتشرشده، «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، در کانال خود گفت: «امروز، ما آزمایش قابلیت اشتراک‌گذاری استوری‌های شما برای فهرست‌های متعددی از مخاطبان را آغاز کرده‌ایم. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا استوری‌های خود را با گروه‌های کوچک‌تری به اشتراک بگذارید و کنترل بیشتری روی افرادی داشته باشید که می‌توانند استوری‌های شما را ببینند.»

راه جدیدی برای اشتراک‌گذاری استوری‌های اینستاگرام

درحال‌حاضر برای اشتراک‌گذاری استوری‌ها دو گزینه وجود دارد. راه اول این است که استوری خود را با تمام فالوورها به اشتراک بگذارید و اگر حساب شما خصوصی نباشد، این استوری برای همه قابل مشاهده خواهد بود. گزیه دیگر ایجاد لیست «دوستان نزدیک» (Close Friends) است که با وجود آن می‌توانید استوری‌های اینستاگرام خود را با تعداد محدودی از افراد به اشتراک بگذارید.

بااین‌حال، متا حالا روی گزینه جدیدی کار می‌کند که با وجود آن می‌توانید استوری‌های اینستاگرام خود را با لیست‌های متعددی از افراد به اشتراک بگذارید. به‌عنوان مثال، می‌توانید لیستی را به اعضای خانواده خود اختصاص دهید و در لیست دیگری، استوری‌های مربوط به یک موضوع خاص را فقط برای دوستان خود منتشر کنید.

همچنین کاربرانی که عضو یک لیست خاص هستند، هنگام مشاهده استوری شما، آیکون سبز رنگی را همراه با نام لیست مشاهده خواهند کرد. علاوه‌براین، می‌توانید یک استوری را هم‌زمان با چندین فهرست به اشتراک بگذارید.

موسری همچنین در کانال خود یک نظرسنجی را برگزار کرده که در آن از کاربران درباره تمایل به استفاده از این ویژگی سؤال شده است. از بین تمام شرکت‌کنندگان، حدود 7800 کاربر تمایل خود به استفاده از این ویژگی را اعلام کرده‌اند و حدود 3100 کاربر معتقدند که وجود Close Friends کافیست!

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی