کد خبر: ۳۸۱۱۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

نخستین تصاویر زنده از گوشی وان‌پلاس که بیشترین میزان روشنایی صفحه نمایش را دارد

نمایشگر 2K با حداکثر روشنایی 3000 نیتی و رم حداکثر 24 گیگابایتی شاخص‌ترین ویژگی‌های پرچمدار آینده وان‌پلاس به‌شمار می‌روند.

به گزارش «نبض فناوری»کمپانی وان‌پلاس پیش‌تر با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که به منظور ارتقاء فناوری نمایشگر گوشی‌های هوشمند، وارد همکاری مشترک با شرکت چینی BOE خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط یکی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت با شناسه Digital Chat Station، نمایشگر 2K مورد استفاده در گوشی هوشمند آینده وان‌پلاس از حداکثر روشنایی 3000 شمع بر متر مربع برخوردار خواهد بود.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که وان‌پلاس 12 مجهز به یک نمایشگر خمیده 6.82 اینچی با رزولوشن 3168×1440 پیکسل و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی تطبیقی حداکثر 120 هرتزی خواهد بود. همچنین پیشرفته‌ترین ورژن این گوشی هوشمند مجهز به 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه فلش خواهد بود.

دوربین اصلی وان‌پلاس 12 از سنسور IMX966 ساخت شرکت سونی با فرمت اپتیکی 1/1.4 اینچی، گشودگی دیافراگم F/1.7 و قابلیت پشتیبانی از تثبیت‌کننده اپتیکی تصاویر (OIS) بهره می‌گیرد. همچنین این دستگاه مجهز به یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی و سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B خواهد بود.

وان‌پلاس 12 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 100 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی تامین می‌کند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe پیش از این برای نخستین بار پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف صحبت کرد.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی