کد خبر: ۳۸۷۱۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

ترفند تایپ کردن سریع در گوشی های سامسونگ

گوشی‌هایی که سامسونگ عرضه می کند از نظر قیمت و کیفیت ساخت در رده های مختلفی قرار می گیرند. بنابراین هر دستگاهی ممکن است ترفندهای خاص خود را داشته باشد. اگر به دنبال قابلیت های مخفی گوشی سامسونگ هستید پیشنهاد می کنم که این ترفند را امتحان کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه هر شخصی یک تلفن همراه دارد، البته در حال حاضر اکثریت از گوشی هاي تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند، به همین سبب امروز ترفندهای جالب و مفیدی را در رابطه با این گجت محبوب جمع آوری کرده ایم کـه حتماً برای تان جالب و کاربردی خواهند بود.
گوشی های اندروید یکی از گوشی های پرفروش و طرفدار هستند که این روزها در کنار رقیب خود " IOS " به پیشرفت ادامه داده است و شرکت های زیر مجموعه متعددی از این سیستم عامل برای گوشی های خود استفاده می کنند.
در این بخش ترفندهای مهم گوشی سامسونگ را بررسی می‌کنیم. گوشی‌هایی که سامسونگ عرضه می کند از نظر قیمت و کیفیت ساخت در رده های مختلفی قرار می گیرند. بنابراین هر دستگاهی ممکن است ترفندهای خاص خود را داشته باشد. اگر به دنبال قابلیت های مخفی گوشی سامسونگ هستید پیشنهاد می کنم که این ترفند را امتحان کنید.
ترفند تایپ کردن سریع در گوشی های سامسونگ
برنامه های Swype و SwiftKey هنوز جایگاه خودشان را بین کاربران ،دارند همینطور برای کارهایی مثل تایپ حرکتی بتوانند بسیار مفید باشند در تایپ حرکتی دیگر لازم نیست که تمام حروف را لمس کنید برای اینکه کلمه ای را بنویسید تنها کافی است مسیری که حروف دارند را طی نمایید برنامه مسیر لمس انگشت دستتان را شناسایی می کند دلخواه شما را پیدا می کند سامسونگ این ویژگی را از دو برنامه ای که از آنها نام بردیم الهام گرفته است.
قابلیت Gesturaltyping
شرکت سامسونگ در ورژن های بالاتری اندروید خود از Gestural typing به صورت پیش فرض استفاده کرده است. تنها موردی که در کیبوردهای سامسونگ وجود دارد این است که کیبورد گوشی سامسونگ از گزینه Auto-correct پشتیبانی زیادی نمی کند.
دیده نشدن برنامه هایی که استفاده نمی شوند
یکی از جالب ترین ترفندهای مهم گوشی سامسونگ، همین قابلیت دیده نشدن برنامه های گوشی سامسونگ است. با استفاده از این قابلیت می توانید یکی از( ترفندهای جالب موبایل ) را برای تلفن همراهتان استفاده کنید. سامسونگ با استفاده از این قابلیت لیست برنامه های گوشی شما را منظم می‌کند همینطور مواردی که زیاد از آنها استفاده نمی کنید را نمایش نمی‌دهد برای این کار می‌توانید از ویژگی Hide applications برای پنهان کردن برنامه اضافی استفاده کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی