کد خبر: ۳۹۰۲۳
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

نحوه پنهان کردن اپلیکیشن‌های اضافی در گوشی سامسونگ

این قابلیت را نیز می‌توان به عنوان مهمترین ترفند گوشی‌های سامسونگ شناخت و اپلیکیشن‌های بی استفاده به برنامه‌های مخفی سامسونگ تبدیل می‌شوند. با استفاده از این ویژگی به عنوان یکی از قابلیت‌های مخفی گوشی سامسونگ می‌توان لیست اپلیکیشن‌ها را مرتب کرد و برنامه‌های بی‌استفاده و اضافی را پنهان کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه اکثر افراد به سمت استفاده از گوشی‌های هوشمند روی آورده و از جذابیت‌های گوشی‌ها بیشتر بهره‌مند شوند.
سامسونگ در حال حاضر بعضی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند را عرضه می‌کند. فرقی نمی‌کند که یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ یا یکی از اسمارت فون‌های قدیمی این برند را داشته باشید، در هر صورت دانستن ترفند‌های گوشی سامسونگ و قابلیت‌های جالب گوشی سامسونگ کاربردی به نظر می‌رسد.
گوشی‌هایی که توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه می‌شوند، از لحاظ قدرت، کیفیت و قیمت در سطوح مختلفی قرار می‌گیرند.
برای استفاده از یکی از ترفند‌های گوشی گلکسی و باز کردن یک اپلیکیشن در حالت چند پنجره ای، فقط لازم است که آیکون آن را بکشید و روی نمایشگر قرار دهید. می‌توانید یک اپلیکیشن را در نیمه بالایی و اپلیکیشن دیگر را در نیمه پایینی نمایشگر قرار دهید. در اکثر موارد، دو اپلیکیشن باید متفاوت باشند، برای مثال می‌توان کروم و یوتیوب را همزمان کنار هم استفاده کرد، اما نمی‌توان دو تا کروم را در کنار هم قرار داد.
پنهان کردن اپلیکیشن‌های اضافی
این قابلیت را نیز می‌توان به عنوان مهمترین ترفند گوشی‌های سامسونگ شناخت و اپلیکیشن‌های بی استفاده به برنامه‌های مخفی سامسونگ تبدیل می‌شوند. با استفاده از این ویژگی به عنوان یکی از قابلیت‌های مخفی گوشی سامسونگ می‌توان لیست اپلیکیشن‌ها را مرتب کرد و برنامه‌های بی‌استفاده و اضافی را پنهان کرد. البته بیشتر اپلیکیشن‌های گوشی را می‌توان حذف یا آن‌اینستال کرد، اما تمام اپلیکیشن‌ها از چنین قابلیتی برخوردار نیستند و امکان حذف شدن آن‌ها وجود ندارد. این اپلیکیشن‌ها را می‌توان با استفاده از ویژگی «Hide applications» پنهان کرد. در واقع با استفاده از این قابلیت به عنوان یکی از امکانات گوشی سامسونگ، اپلیکیشن‌های غیر قابل حذف شدن را می‌توان مخفی کرد و فقط برنامه‌های مورد نظر خود را خواهید دید یا حتی برخی برنامه‌ها را به برنامه‌های مخفی در گوشی سامسونگ تبدیل کنید.
این قابلیت یکی از ترفند‌های جالب برای گوشی سامسونگ بشمار می‌رود. برای پنهان کردن آیکون یک اپلیکیشن از لیست اپلیکیشن‌ها، منوی اپلیکیشن‌ها را باز کنید و دکمه منو در گوشی را فشار دهید. گزینه «Hide applications» را انتخاب کرده و سپس برنامه‌هایی را که می‌خواهید پنهان شوند، تیک بزنید. در آخر، گزینه «Done» در گوشه سمت راست بالا را لمس کنید.
برنامه‌هایی که امکان پنهان کردن آن‌ها در این ویژگی به عنوان یکی از ترفند‌های گوشی سامسونگ وجود دارد عبارتند از ایمیل یا جیمیل، تنظیمات گوگل، گوگل پلاس و جی پلاس فوتوز (G+ Photos)، برنامه‌های پیش‌فرض نصب شده سامسونگ و برنامه‌های پیش فرض نصب شده گوگل. وقتی برنامه‌ای را پنهان کردید، با فشردن دکمه منو و سپس گزینه «Show hidden applications» می‌توانید دوباره آن‌ها را بازیابی کنید و در لیست برنامه‌ها ببینید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی