کد خبر: ۳۹۳۷۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۵

چگونه گوشی را به دسته بازی تبدیل کنیم

این آموزش یکی از جالب‌ترین ترفندهای موبایل برای گیمرها شمرده می‌شود. اگر دوست دارید که گوشی خود را به دسته بازی کامپیوتر، حتی فرمان بازی‌های ماشینی تبدیل کنید، روی گوشی خود اپلیکیشن PC Remote را دانلود و نصب کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» گوشی‌های اندروید یک سیستم عامل بسیار قدرتمند و نوآورانه است که در بسیاری از موارد از رقیب اصلی خود iOS جلوتر است. با این حال، رابط کاربری این سیستم عامل پیچیده و گسترده برای کاربرانی که فقط می خواهند پیامک ارسال کنند، تماس بگیرند و اپلیکیشن های خود را مرور کنند، آسان است.
تنظیمات و ابزارها برای کاربران حرفه ای در لایه مخفی رابط کاربری مناسب هستند و فقط باید بدانید کجا به دنبال آنها بگردید. در ادامه به بهترین ترفندهای موبایل اندرویدی می پردازیم که کمتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد. در این گزارش سعی می‌کنیم با چند ترفند را برای کاربران معرفی کنیم.
این آموزش یکی از جالب‌ترین ترفندهای موبایل برای گیمرها شمرده می‌شود. اگر دوست دارید که گوشی خود را به دسته بازی کامپیوتر، حتی فرمان بازی‌های ماشینی تبدیل کنید، روی گوشی خود اپلیکیشن PC Remote را دانلود و نصب کنید.
البته باید نسخه کامپبوتر را هم روی سیستم خود نصب و اجرا کنید. این اپلیکیشن خدمات بیشتری را هم ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که برای اتصال از وای‌فای کمک می‌گیرد؛ پس هر دو دستگاه را به یک اینترنت وای‌فای وصل کنید.
تبدیل گوشی به مربی ورزش


به لطف اپلیکیشن‌ها، می‌توان گفت که گوشی‌ها از پس کارهای زیادی برمی‌آیند. یکی از آنها تبدیل به مربی ورزش است! مسلماً داشتن مربی خصوصی واقعی با گوشی فرق می‌کند، اما برای کاربرانی که وقت آزاد برای باشگاه رفتن ندارند، استفاده از اپلیکیشن های ورزش در خانه هم مزایای خود را دارد.
درست کردن ویدئوهای جذاب


اگر بخواهیم یک اپلیکیشن کاربردی برای ادیت ویدئوها نام ببریم، پیشنهاد اول ما InShot خواهد بود. این برنامه امکانات متنوعی را به صورت رایگان ارائه می‌کند و می‌توانید با کمک آن موزیک ویدئوهای دیگر را استخراج کنید و روی فیلم خود قرار دهید. حتی این امکان وجود دارد که با دیدن تبلیغ، لوگوی برنامه را از روی ویدئو بردارید.
دانلود بازی‌ها از مارکت‌های دیگر اندروید


در پلی‌استور بازی‌های زیادی قرار گرفته، اما برای گیمرها توصیه می‌کنیم از مارکت‌های مخصوص بازی‌ها غافل نشوند. برخی از این مارکت‌ها مانند QooApp تنها بازی‌های آسیایی ارائه می‌کنند و برخی هم همه نوع بازی را دارند.
ضد سرقت کردن گوشی


در تنظیمات گوشی خود، Find my device را فعال کنید و اگر روزی به اشتباه گوشی خود را گم کردید، همین عبارت را در مرورگر گوشی فرد دیگری جستجو کرده و جیمیل خود را وارد کنید. با این کار می‌توانید لوکیشن گوشی خود را ببینید و حتی اگر دزدیده شده، اطلاعات آن را پاک کنید.

ارسال نظرات
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی