کد خبر: ۳۹۰۴۵
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

چگونه از گوشی به جای کنترل استفاده کنیم؟

برای استفاده از گوشی به جای کنترل در گوشی شیائومی، می‌توانید از قابلیت Mi Remote استفاده کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را به عنوان کنترل از راه دور برای دستگاه‌های مختلف مانند تلویزیون، تلویزیون هوشمند، دستگاه‌های صوتی، و دستگاه‌های روشنایی استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» این روز‌ها گوشی‌های شیائومی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی هستند این گوشی‌ها دارای ویژگی‌ها و امکانات متعددی است که ممکن است بسیاری از کاربران از آن‌ها آگاه نباشند به همین دلیل باید ترفند‌های گوشی شیائومی را یاد بگیرید تا بتوانید از گوشی خود بیشترین و بهترین استفاده را بکنید.
شیائومی یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان موبایل در زمینه فناوری شارژ است. اما برای حفظ باتری، گوشی‌های شیائومی به طور پیش فرض حداکثر قدرت شارژ را ارائه نمی‌دهد. برای مثال، اگر گوشی هوشمند شیائومی، ردمی یا پوکو شما ۱۲۰ وات شارژ را می‌پذیرد، باید گزینه‌ای را فعال کنید تا از آن بهره‌مند شوید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
به تنظیمات گوشی خود قسمت battery بروید. انگشت خود را به چپ بکشید یا روی گزینه باتری در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. روی گزینه boost charging speed ضربه بزنید. کلید boost charging speed را فعال کنید.
نحوه بهینه کردن باتری گوشی‌های شیائومی
اگر به تنظیمات باتری گوشی هوشمند شیائومی خود مراجعه کنید، مطمئناً پیامی خواهید دید که شما را به بهینه سازی باتری دعوت می‌کند. اگر این دکمه را فشار دهید، به یک منوی فرعی بسیار جالب دسترسی خواهید داشت. MIUI چندین عملیات را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید برای حفظ باتری خود انجام دهید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید: به تنظیمات و سپس Battery بروید. optimize battery را فشار دهید. از بین پیشنهاد‌های ارائه شده هر کدام را که برای شما منسب‌تر است انتخاب کنید.
این گزینه‌های پیشنهادی شامل موارد زیر می‌شوند:
• پاک کردن مموری ۱۰ دقیقه بعد از قفل کردن صفحه
• خاموش کردن سرویس‌های موقعیت یابی
• خاموش کردن ویژگی بازخورد لمسی (نمونه‌ای از بازخورد لمسی همان لرزش گوشی هنگام لمس گوشی است)
• روشن نشدن صفحه گوشی هنگام دریافت نوتیفیکیشن
استفاده از گوشی به جای کنترل
برای استفاده از گوشی به جای کنترل در گوشی شیائومی، می‌توانید از قابلیت Mi Remote استفاده کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را به عنوان کنترل از راه دور برای دستگاه‌های مختلف مانند تلویزیون، تلویزیون هوشمند، دستگاه‌های صوتی، و دستگاه‌های روشنایی استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت Mi Remote، مراحل زیر را دنبال کنید:
به تنظیمات گوشی بروید.
گزینه device and connection را انتخاب کنید.
گزینه Remote control را انتخاب کنید.
"Mi Remote" را انتخاب کنید.
پس از انتخاب این گزینه، گوشی شما شروع به اسکن دستگاه‌های اطراف می‌کند. پس از یافتن دستگاه مورد نظر، می‌توانید آن را انتخاب کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید. همچنین می‌توانید به آسانی از اپلیکیشن Mi remote استفاده کنید.
نشان دادن صفحه نمایش روی تلویزیون یا مانیتور
شیائومی به شما امکان می‌دهد هر محتوایی را از صفحه گوشی هوشمند خود به تلویزیون سازگار یا هر نوع مانیتور متصل دیگری ارسال کنید برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
به تنظیمات بروید و Connection & Sharing را انتخاب کنید. به Cast بروید و دکمه Cast را فعال کنید. هر دستگاهی را که به شبکه Wi-Fi مشابه تلفن هوشمند شما متصل است، اسکن کنید. به تلویزیون یا رایانه شخصی خود وصل شوید.
این ابزار همچنین برخی از ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهد، مانند پنهان کردن موارد روی صفحه با ضربه زدن یا پخش در پس‌زمینه و نمایش حتی زمانی که صفحه گوشی شما قفل است.
تمیز کردن بلندگو‌ها
شیائومی ادعا می‌کند که می‌تواند بلندگو‌های گوشی‌های هوشمند خود را تمیز کند! ان ویژگی صدا را در سطوح به اندازه کافی بلند پخش می‌کند تا گرد و غباری که بلندگو‌ها را مسدود می‌کند پاک شوند. برای این کار اقدامات زیر را طی کنید:
• به تنظیمات بروید و سپس به additional settings بروید.
• Clean Speaker را فعال کنید.
فرآیند تمیز کردن ۳۰ ثانیه طول می‌کشد و صدای پخش شده مانند صدای آژیر است. شیائومی به کاربران توصیه می‌کند بسته به میزان کثیفی اسپیکر، این عمل را ۲ تا ۵ بار تکرار کنند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی