کد خبر: ۳۹۶۰۵
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۲
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد:

توافق ۸ همتی با ۳ بانک برای تامین ضمانت نامه بانکی/ ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمت به دانش‌بنیان‌ها

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بخشی از حل چالش ضمانت نامه شرکت‌های دانش بنیان به تامین سرمایه صندوق باز می‌گردد که توانستیم در این راستا با ۳ بانک به میزان ۸ همت برای ضمانت نامه شرکت‌ها به توافق برسیم.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»محمدصادق خیاطیان در حاشیه مراسم بررسی نقش شبکه بانکی در تامین مالی زیست بوم فناوری و نوآوری که امشب در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این رویداد به دنبال نشان دادن نقش تامین مالی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان است، گفت:ما معتقدیم قلب تپبنده زیست بوم دانش بنیان، تامین مالی است و نظام تامین مالی متناسب با نوآوری‌هایی که در این حوزه به وجود می‌آید نیازمند رویکرد‌های نوآورانه و تخصصی است.
خیاطیان با بیان اینکه نظام تامین مالی نواوری، شبکه مالی طی چند سال اخیر همکاری خوبی را با صندوق داشته است، گفت: انواع همکاری‌ها و خط تلاش‌هایی با شبکه بانکی راه اندازی کردیم به طوریکه در این مدت بیش از ۵۰ همت به محصولات دانش بنیان اختصاص یافته است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه انتظار داریم این همکاری از طریق معرفی ابزار‌های نوین و منابعی که در اختیار ماست، توسعه یابد ادامه داد: همچین امیدواریم با افزایش سرمایه صندوق که رخ داده و با حمایت که دولتی از این مجموعه دارد، توسعه یابد.
رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: اخیرا در حوزه سرمایه گذاری، قانون جهش تولید دانش بنیان اجازه داده که بانک‌ها با همکاری صندوق، شرکت‌های تخصصی سرمایه گذاری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کند.
وی تاکید کرد: صندوق بیش از ۷۰ نوع خدمت را ارائه می‌دهد که یک بخش آن تسهیلات است که تسهیلات نمونه اولیه برای ایجاد زیر ساخت تا تسهیلات سرمایه در گردش را شامل می‌شود و در قالب ضوابطی با درخواست شرکت‌ها داده می‌شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به مشکلات شرکت‌ها در تامین ضمانت نامه گفت: در این زمینه بسته رشد تولید را تدوین کردیم.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بخشی از حل چالش ضمانت نامه شرکت‌های دانش بنیان به تامین سرمایه صندوق باز می‌گردد که توانستیم در این راستا با ۳ بانک به میزان ۸ همت برای ضمانت نامه شرکت‌ها به توافق برسیم.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی