کد خبر: ۳۹۶۸۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵

چرا ارز سویی (SUI) مورد توجه سرمایه‌گذاران است؟

رمز ارز SUI توکن بومی بلاک چین سویی است و از آن برای تایید تراکنش‌ها و پرداخت کارمزد‌ها استفاده می‌شود. این دارایی همچنین به‌عنوان توکن کاربردی شبکه سویی برای استفاده از برنامه‌های مختلف، توسعه قرارداد هوشمند و شرکت در رای‌گیری‌های این اکوسیستم به‌کار می‌رود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» سویی یک بلاکچین لایه یک غیرمتمرکز است که هدف آن کاهش زمان لازم برای اجرای قرارداد‌های هوشمند و افزایش مقیاس‌پذیری برنامه‌های غیرمتمرکز آن است. ارز دیجیتال Sui توکن بومی بلاکچین سویی است که بر تراکنش‌های پرسرعت، نهایی شدن فوری تراکنش‌ها و کاهش تأخیر در استقرار قرارداد‌های هوشمند تمرکز دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود که توکن SUI نقش مهمی در این اکوسیستم بلاکچینی ایفا کند؛ ازجمله برای شرکت در فرآیند اجماع PoS، استیکینگ (سپرده‌گذاری) و رأی‌گیری برای به‌روزرسانی پروتکل.

شبکه Sui بسیاری از قابلیت‌های دیگر پلتفرم‌های بلاکچینی را ارائه می‌کند، مانند پردازش قرارداد هوشمند، ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز، تسویه تراکنش و صدور توکن. با این حال، سویی چندین ویژگی دارد که آن را از سایر پلتفرم‌ها جدا می‌کند که یکی از آن‌ها حل معضل سه‌گانه بلاکچین (سرعت، مقیاس‌پذیری و امنیت) است. بلاکچین سویی می‌تواند به صورت افقی و بدون هیچ محدودیتی مقیاس‌پذیر شود. این امر آن را قادر می‌سازد که تقاضای اپلیکیشن‌ها را برآورده کند و در عین حال هزینه‌های عملیاتی هر تراکنش را بسیار کاهش دهد.
نوآوری رمزارز سویی این است که آن‌ها داده‌ها را در آبجکت‌های مستقل سازماندهی می‌کنند؛ به این معنی که تراکنش‌ها می‌توانند به صورت موازی اجرا شوند. شبکه سوئی همچنین می‌تواند به کمک اجرای موازی تراکنش‌ها، توان عملیاتی شبکه را به صورت افقی افزایش دهد.
رمز ارز SUI توکن بومی بلاک چین سویی است و از آن برای تایید تراکنش‌ها و پرداخت کارمزد‌ها استفاده می‌شود. این دارایی همچنین به‌عنوان توکن کاربردی شبکه سویی برای استفاده از برنامه‌های مختلف، توسعه قرارداد هوشمند و شرکت در رای‌گیری‌های این اکوسیستم به‌کار می‌رود. ارز دیجیتال SUI روی شبکه اتریوم با استاندارد ERC-۲۰ توسعه یافته و از قرارداد‌های هوشمند برای عملکرد خود استفاده می‌کند. شبکه سویی از مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) برای تایید تراکنش‌ها بهره می‌برد. این مکانیسم، امکان استیک ارز دیجیتال SUI را به هولدر‌های آن می‌دهد. سویی با نماد SUI یک بلاک چین لایه اول است که شبکه اصلی آن می ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد. حداکثر عرضه ارز سویی، ۱۰ میلیارد توکن است. بخشی از آن تا کنون در ICO‌های مختلف عرضه و مابقی قرار است به‌عنوان پاداش استیکینگ یا طی برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده در سال‌های آتی منتشر شوند. وجود این سقف می‌تواند سبب افزایش قیمت رمز ارز SUI به دلیل افزایش تقاضا برای آن در سال‌های آینده شود. 
چرا ارز SUI مورد توجه سرمایه‌گذاران است؟
شاید تا کنون تعداد زیادی اکوسیستم بلاک چینی مخصوص ساخت و اجرای قرارداد‌های هوشمند ایجاد شده باشد، اما سوئی در تلاش است تا محصولی کاملا متفاوت ارائه کند. به لطف آن مالکیت دارایی‌های دیجیتال در دسترس همه قرار گرفته و نسبت به قبل سریع‌تر، ایمن‌تر و خصوصی‌تر خواهد شد. مدل شی‌ء محور SUI که بر مبنای زبان برنامه‌نویسی (Move زبانی مخصوص کدزنی بلاک چین) شکل گرفته، اجرای موازی را امکان‌پذیر می‌کند. 
به این ترتیب تراکنش‌ها طی کمتر از یک ثانیه به طور نهایی تایید خواهند شد. این سرعت را در زمان ثبت تراکنش‌های خرید و فروش ارز SUI و دیگر توکن‌هایی که در این بستر ایجاد می‌شوند، کاملا احساس خواهید کرد. با پردازش و ذخیره‌سازی مقیاس‌پذیر افقی، سوئی می‌تواند از اپلیکیشن‌های مختلف با سرعت و هزینه بسیار رقابتی، پشتیبانی کند. بعید نیست توسعه‌دهندگان پروژ‌ه‌های کریپتویی خیلی زود مهاجرت به SUI را در دستور کارشان قرار بدهند، چون می‌دانند محصولات ایجاد شده در این اکوسیستم، تجربه کاربری خیلی بهتری خواهند داشت که به معنی افزایش میزان رضایت کاربران است. طبق انتظار با بالا رفتن تعداد سازندگان و کاربران شبکه سویی قیمت ارز SUI به همراه حجم معاملات این کوین بالا خواهد رفت. در ارتباط با ارز دیجیتال سویی، کلاهبرداری‌بودن آن چندان محتمل نیست. تیم قوی، سرمایه‌گذاران معتبر و جزئیات فنی قابل‌قبول، دلایلی هستند که آینده سویی را تا حد زیادی روشن می‌کنند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی