کد خبر: ۴۱۹۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۱

با دستاوردهای جدید همسترکامبت بیشتر آشنا شوید

همستر کامبت با معرفی سیستم جدید دستاوردها، گامی تازه در جهت افزایش مشارکت بازیکنان برداشته است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»  امروزه پروژه بازی تلگرامی همستر کامبت با جذب ۳۰۰ میلیون کاربر، به یکی از سریع‌ترین محصولات تجاری جهان از نظر رشد تعداد کاربر تبدیل شده است. این بازی در کمتر از ۵ ماه از زمان راه‌اندازی در مارس ۲۰۲۴، به این رکورد دست یافته است. این پروژه همه روزه با ارائه گزینه‌های جدید بازی رقابت بین کاربران دغ کرده است برهمین اساس همستر کامبت با معرفی سیستم جدید دستاوردها، گامی تازه در جهت افزایش مشارکت بازیکنان برداشته است.

با ۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه در ۱۹۰ کشور، همستر کامبت تقریباً یک سوم از کل کاربران فعال تلگرام (۹۵۰ میلیون) را به خود اختصاص داده است. این آمار نشان‌دهنده محبوبیت فوق‌العاده این بازی در میان کاربران تلگرام است. مقایسه با بازی‌های مشابه مانند نات کوین (Notcoin) نشان می‌دهد که همستر کامبت توانسته است از موفقیت پیشینیان خود فراتر رود و به پرطرفدارترین بازی مبتنی بر ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شود.

 این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد با تکمیل اهداف درون بازی، از ساده تا پیچیده، پاداش دریافت کنند. بازیکنان می‌توانند حین انجام وظایف و جمع‌آوری کارت‌ها، دستاوردهای متنوعی را آزاد کنند. هدف از این نوآوری، تشویق کاربران به کشف تمام جنبه‌های بازی و رقابت برای کسب جایگاه‌های برتر در جدول رده‌بندی است. انتظار می‌رود این سیستم جدید، هیجان و رقابت بیشتری را به تجربه بازی همستر کامبت بی‌افزاید. همچنین احتمال دارد در آینده نزدیک، ایردراپ توکن HMSTR براساس این رده‌بندی‌ها انجام شود.

می‌توان گفت همستر کامبت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارد. تیم توسعه قصد دارد این بازی را به یک اکوسیستم گسترده‌تر تبدیل کند که فراتر از بازی فعلی خواهد بود.

ارسال نظرات
وبگردی