کد خبر: ۳۹۷۵۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

نخستین تصویر واقعی سامسونگ گلکسی A35 در فضای آنلاین منتشر شد

این تصویر نشان‌دهنده الگوی طراحی آشنا همراه با پنل پشتی مسطح و حفره‌های دایروی‌شکل مجزا برای لنزهای دوربین است.

به گزارش «نبض فناوری»سامسونگ با عرضه دستگاه‌هایی نظیر گلکسی A05، گلکسی A15 و گلکسی A25 بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت‌ در سال 2024 را تحت پوشش قرار داده است. اما بر هیچکس پوشیده نیست که کمپانی کره‌ای روی توسعه دو گوشی میان‌رده جدید با اسامی گلکسی A35 و گلکسی A55 کار می‌کند.

سامسونگ گلکسی A35 به تازگی در آژانس تحقیقات رادیویی (RRA) کشور کره مشاهده شده است. همچنین تصویر زنده این دستگاه نخستین بار در فضای آنلاین فاش شده است. این تصویر نشان‌دهنده الگوی طراحی آشنا همراه با پنل پشتی مسطح و حفره‌های دایروی‌شکل مجزا برای لنزهای دوربین است.

همچنین این تصویر تائید می‌کند که گلکسی A35 دارای یک فریم تخت با الگوی طراحی موسوم به Key Island در اطراف دکمه‌های جانبی است. این نشان طراحی در سال 2024 به سری گلکسی A کمک می‌کند تا زبان طراحی آشنا One-mass را حفظ نموده و در عین‌حال کاربران به سادگی می‌توانند به تفاوت مدل‌های ارزان‌قیمت‌ با پرچمداران سری گلکسی S24 و گلکسی S23 FE پی ببرند.

فهرست RRA به‌جز شماره مدل گلکسی A35 یعنی SM-A356N به جزئیات چندان دیگری اشاره نکرده است. همچنین این فهرست، پشتیبانی دستگاه از اتصال 5G را مورد تائید قرار می‌دهد.

با این وجود سامسونگ گلکسی A35 با شماره مدل SM-A356U پیش‌تر در پایگاه داده آنلاین گیک‌بنچ نیز رویت شده است. بر این اساس دستگاه مذکور بایستی مجهز به حداقل 6 گیگابایت رم و تراشه اگزینوس 1380 باشد.

این تراشه مجهز به 4 هسته پردازشی کورتکس A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، 4 هسته پردازشی کورتکس A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، تراشه گرافیکی Mali-G68 MP5 با 5 هسته پردازشی و موتور هوش مصنوعی با توانایی اجرای 4.9 ترا عملیات محاسباتی در هر ثانیه است.

به‌نظر می‌رسد که گلکسی A35 مجهز به سیستم‌عامل اندروید 14 خواهد بود. این موضوع بدان معناست که دستگاه میان‌رده آینده سامسونگ از رابط کاربری One UI 6 استفاده خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با رابط One UI 6.1 عرضه خواهد شد یا خیر. در حال حاضر سری گلکسی S24 تنها دستگاهی است که به‌طور انحصاری به رابط کاربری One UI 6.1 دسترسی دارد.

سامسونگ گلکسی A35 احتمالا طی ماه مارس به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما سامسونگ از هرگونه اظهارنظر رسمی در این‌باره خودداری نموده است. شایان به ذکر است که گلکسی A34 در روز 14 مارس 2023 (23 اسفند ماه 1401) معرفی شد و فروش آن تا پیش از پایان ماه مارس کلید خورد.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی