کد خبر: ۴۰۳۰۰
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۰

فروشگاه جدید اپل در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کانادا افتتاح شد

اپل فروشگاه بزرگ و مدرن جدیدی در مرکز خرید اسکوئر وان کانادا افتتاح و فروشگاه قبلی خود را تعطیل کرد.

به گزارش «نبض فناوری»اپل فروشگاه جدیدی در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کانادا افتتاح کرده است. این فروشگاه جدید که Apple Square One نام دارد و چند ماه در دست ساخت بوده، انواع محصولات اپل ازجمله گوشی آیفون و لپ تاپ مک بوک و آیپد و ایرپاد را می‌فروشد.

نخستین کسانی که در روز افتتاحیه از فروشگاه بازدید کردند، با استقبال گرم کارمندان اپل روبه‌رو شدند. بر اساس تصاویر منتشرشده از روز افتتاحیه، نمای خارجی فروشگاه اپل شیشه‌ی منحنی دارد.

فروشگاه جدید اپل در مرکز خرید اسکوئر وان، بسیار بزرگ‌تر از فروشگاه پیشین این شرکت است. در بسیاری از مواقع، فضای کوچک فروشگاه قبلی باعث تشکیل صف‌های طولانی می‌شد و مشکلاتی برای مردم به‌وجود می‌آورد. فروشگاه قبلی اپل در اسکوئر وان، پنج‌شنبه‌ی گذشته پس از ۱۵ سال فعالیت برای همیشه تعطیل شد.

فروشگاه Apple Square One اپل بخش تحویل کالا

یکی از تفاوت‌های مهم فروشگاه جدید اپل با فروشگاه قدیمی، بهره‌مندی از ناحیه‌ی Apple Pickup است. این ناحیه که در سایر فروشگاه‌های اپل در کانادا وجود ندارد، به مردم امکان می‌دهد پس از ثبت سفارش آنلاین، به‌صورت حضوری به فروشگاه اپل بروند و کالای خود را تحویل بگیرند.

Apple Square One چهارمین فروشگاه مدرن اپل در کشور کانادا محسوب می‌شود. این شرکت فروشگاه‌های Apple Fairview و Apple Eaton Centre و Apple Pacific Centre را نیز در کانادا دارد. آن فروشگاه‌ها برخلاف Apple Square One دارای طراحی کلاسیک هستند.

اپل در وب‌سایت رسمی فروشگاه اسکوئر وان می‌گوید: «بیایید سلام کنید. نمی‌توانیم برای دیدن شما صبر کنیم.»

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی