کد خبر: ۲۰۵۸۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۵
با حضور مدیران همراه اول؛

برگزاری نشست نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی

امروز در اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال، نشست علمی «نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی» با حضور مدیران همراه اول برگزار می‌شود.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امروز سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ تا ۱۵ نشست علمی «نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی» با حضور چهار نفر از مدیران همراه اول برگزار می‌شود.

این پنل با محور یادگیری الکترونیکی در اولین جشنواره تهران دیجیتال با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ارائه آقایان مصطفی حیدرزاده به عنوان رئیس پنل و مدیرکل راهبردهای دیجیتال همراه اول، وحید شاه منصوری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، سعید علی عسگری مدیرکل توسعه دانش و آموزش همراه اول و فرشید بهجت محمدی مدیرکل رسانه های نوین صدا و سیما به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال به مدت ۹ روز از دوم شهریور آغاز شده و تا یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰، توسط مرکز فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران برگزار می شود.
در جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال تجربیات و آخرین دستاوردها و اقدامات دانشگاه تهران، حامیان و شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیک تبادل می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این پنل به نشانی https://event.ut.ac.ir/#/meetings/۱۱ مراجعه کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی