کد خبر: ۲۰۶۳۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۲

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در "رویداد صنعتی اوراسیا"

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در مهمترین «رویداد صنعتی اوراسیا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور فناوران، شرکت‌ها و علاقه‌مندان در محل نمایشگاه بین‌المللی – تخصصی صنعت و نوآوری بلاروس برپا می‌شود.

به گزارش« نبض فناوری» «رویداد صنعتی اوراسیا» از ۶ تا ۸ مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی – تخصصی صنعت و نوآوری بلاروس برپا می‌شود.

این رویداد صنعتی شامل بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری‌ها، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی شیمی، نفت و گاز، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی جوشکاری، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و نوآوری‌های تولید پلیمرها و مواد مرکب و برگزاری جلسات B۲B است.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۶ شهریورماه سال جاری در سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۲۳۰۹۷۱ و ۰۲۱۸۸۲۳۰۹۷۴ و شماره واتس آپ۰۹۳۹۹۶۲۷۳۵۲ تماس بگیرند.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی