کد خبر: ۲۰۶۵۳
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

ارزدیجیتال فیوژن چیست و آینده(FNS) چگونه است؟

ارزدیجیتال فیوژن یک پلتفرم مالی متکی بر بلاکچین است که از قراردادهای هوشمند و خدمات متقابل زنجیره‌ای به عنوان اهداف کلید خود یاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه با ورود ارز‌های دیجیتال افرادی بسیاری برای بهره مندی از این نوع سرمایه گذاری وارد عرصه سرمایه‌گذاری شدند و می‌توان گفت برخی از افراد با دانش کافی مسیر پیشرفت را طی کرده و بعضی نیز به دلیل نبود شناخت کافی از این بازار پرریسک طعم شکست را چشیدند.

در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.
فیوژن (به انگلیسی Fusio؛ نماد: FSN) یک ارز دیجیتال رمزپایه یا رمزنگاری شده است. ارز فیوژن در عمل یک توکن غیر قابل استخراج است. توکن‌های غیر قابل استخراج در ابتدا توسط خالق آن توکن استخراج شده اند و سپس به عموم عرضه می‌شوند.

باید گفت که فیوژن یک پلتفرم مالی متکی بر بلاکچین است که از قرارداد‌های هوشمند و خدمات متقابل زنجیره‌ای به عنوان اهداف خود یاد می‌کند و در مدت زمان کم به خوبی توانسته است اهداف پروژه را پیش ببرد. این پروژه از سازوکار (HHCM) استفاده می‌کند، که با هدف ایجاد یک بستر کارآمد و ایمن، عناصر PoW، PoS و محاسبات موازی تراکنش‌ها را با هم ترکیب می‌کند.

ارزدیجیتال فیوژن چیست وآینده(FNS) چگونه است؟

باید اضافه کنیم که فیوژن، با استفاده از پروتکل (DCRM) که یک پروتکل مدیریت کنترل توزیع شده است، به عنوان یک لایه امنیتی محافظت عمل می‌کند و برای دسترسی به این هدف از مجموع رمزارز‌های موجود در بلاکچین خود استفاده می‌کند. ذخیره سازی و خرد کردن یک کلید خصوصی به این معنی است که هیچ نادی (nod) نمی‌تواند کنترل تمام دارایی‌ها را به تنهایی به دست آورد.

به عبارت دیگر ارز دیجیتال فیوژن (FSN) خود را به عنوان یک پلتفرم مالی همه‌جانبه مبتنی بر بلاک چین که خدمات متقابل زنجیره ای، سازمانی و داده‌های متقابل را از طریق قرارداد‌های هوشمند ارائه می‌دهد، اعلام می‌کند. این پروژه از مکانیسم اجماع ترکیبی سلسله مراتبی (HHCM) استفاده می‌کند، که عناصر الگوریتم اثبات سهام PoW الگوریتم اثبات کار PoS و محاسبات موازی را با هدف ایجاد یک پلت‌فرم کارآمد و ایمن ترکیب می‌کند.

بنیانگذارن و تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال فیوژن (FSN)

BitSE، شرکت پشت پروژه ارز دیجیتال فیوژن (fusion) است که در سال ۲۰۱۳ توسط Dejun Qian تاسیس شد، این شرکت همچنین مسئول ایجاد QTUM و VeChain است. QTUM و VeChain هر دو بنیان بلاکچین هستند که به سرمایه گذاران مستقلی در این زمینه تبدیل شدند.

تیم اصلی ارز دیجیتال فیوژن متشکل از ۲۲ نفر کارمند تمام وقت است که ۱۴ نفر از آن‌ها در زمینه‌های مختلف فن آوری تخصص دارند. دژون کیان مدیر عامل و بنیانگذار BitSE است و همچنین خالق Qtum و Vechain است.

وی پیش از این مدیر کل شعبه IBM بود. او دارای لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه فودان است.
دکتر جیانگانگ وو مسئول توسعه بنیاد، دارای دکترای ریاضیات و مهندسی مالی، دانشگاه دارایی و اقتصاد شانگ‌های است.

ارزدیجیتال فیوژن چیست وآینده(FNS) چگونه است؟

وی همچنین به عنوان محقق در مدرسه تجارت بین المللی China Europe و مدرس در دانشکده مدیریت دانشگاه شانگ‌های فعال است. Handling Communication Communication نوآم کوهن است که پیش از این معاون اصلی بازاریابی و توسعه تجارت در Orbotech بود. او نیز دارای ۱۵ سال تجربه در بازاریابی برای سازمان‌های مختلف فعال در زمینه فناوری است. دارای مدرک لیسانس مهندسی الکترونیک از Technion اسرائیل و MBA از INSEAD است.

قابلیت‌ها و روش کار FUSION چیست؟

Fusion همچنین چندین حالت مانند زمان و عوامل مبتنی بر رویداد را در قرارداد‌های هوشمند خود فراهم می‌کند، که برای پاسخگویی به خواسته‌های قرارداد‌های هوشمند مالی پیچیده طراحی شده اند. از بزرگترین اهداف این پروژه ساخت یک رمزارز جهانی برای هرچه بیشتر کردن شفافیت کسب و کار‌ها و همچنین ایجاد راهی برای ارتباط متقابل و قدرتمند مشتریان با کسب و کار مورد علاقه آن‌ها است. در همین راستا یکی از قابلیت‌های این رمزارز ساخت پلی دو طرفه برای کمک مشتریان به کسب و کار‌ها است.

هدف فیوژن استفاده از فناوری بلاکچین برای ساخت یک بستر زیرساختی برای اجرای برنامه‌های رمزنگاری مالی است و در سیستم انواع مختلفی از توکن قادر به تعامل آزادانه از طریق قرارداد‌های هوشمند برای دستیابی به قابلیت همکاری است در نتیجه می‌توان متصور بود با تکامل این پروژه ارز فیوژن از آینده خوبی برخوردار خواهد بود که البته این موضوع با تحلیل همه جانبه باید صورت گیرد.

ارزدیجیتال فیوژن چه مشکلاتی را حل می‌کند؟

اول، قابلیت همکاری بین ارز‌ها را ایجاد می‌کند که با قرار دادن کلید‌های خصوصی آن‌ها در کنترل گره‌های توزیع شده فیوژن، ارز‌ها را در زنجیره عمومی‌FUSION قرار داده و از این طریق همه توکن‌ها در یک بلاکچین قابلیت همکاری خواهند داشت.

ارزدیجیتال فیوژن چیست وآینده(FNS) چگونه است؟

دوم، مقیاس پذیری. با قرار دادن این دارایی‌ها و داده‌ها تحت مدیریت سازمان‌های متمرکز، رابط‌های رمزگذاری برای دارایی‌ها و داده‌های خارج از زنجیره را فراهم می‌کند و از این طریق با استفاده از قرارداد‌های هوشمند روی بلاکچین‌ها، با ارزش‌ها و داده‌های دنیای واقعی ارتباط برقرار می‌کند.

استخراج کوین Fusion

کوین Fusion قابل استخراج است. با این وجود، علی رغم اینکه شبکه پرداخت پذیر مرحله‌ای به صورت زنده فعال است، اما اطلاعات قابل اعتمادی درباره نحوه استخراج کوین وجود ندارد.

آینده ارز دیجیتال فیوژن (FSN)

ارز دیجیتال فیوژن (FSN) مدت زمان کوتاهی است که قدم به عرصه فعالیت در بازار رمز ارز‌ها نهاده است به همین دلیل نمی‌توان به خوبی در مورد آینده این ارز پیش‌بینی قطعی داشت، این ارز دیجیتال بعد از راه‌اندازی شبکه اصلی افزایش قیمت کمی را تجربه کرد که همچنان از نظر تبدیل قیمت دلار و بیت کوین درحال رشد است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که از اوایل سال جاری میلادی این ارز دیجیتال همچنان روند افزایش قیمت را در پیش دارد و سعی می‌کند که برای حفظ جایگاه خود بازار را در ماه‌های آینده در دست داشته باشد.

قرارداد‌های هوشمند فیوژن (FSN)

قرارداد‌های هوشمند ارز دیجیتال فیوژن (fusion) می‌تواند به عنوان یک سیستم اعتماد سازی برای برخی از قرارداد‌های مالی بین طرفین مورد استفاده قرار گیرد. قرارداد هوشمند در این شبکه می‌تواند در حین انعقاد قرارداد تنظیم شود، اما در صورت عقد قرارداد، محتوای آن دیگر قابل اصلاح نخواهد بود.

ارزدیجیتال فیوژن چیست وآینده(FNS) چگونه است؟

برای مثال یکی از کاربرد‌های آن برای قانونی کردن توافق نامه وام بین مشتری و بانک است. با قرارداد هوشمند ارز دیجیتال (fusion)، موسسه مالی که وام را صادر می‌کند هنگام امضای توافق نامه نیازی به اعتماد مقامات یا وام گیرنده نخواهد داشت. اگر وام گیرنده اعتبار خود را پس ندهد، موسسه مالی مالکیت وثیقه را مطابق با آنچه در توافق نامه آمده است به طور خودکار بدست خواهد آورد.

نحوه خرید ارز دیجیتال فیوژن

ارز دیجیتال فیوژن را می‌توانید از صرافی‌های معتبر هات بیت، صرافی هوبی گلوبال و صرافی Gate.io خریداری کنید.

فیوژن رمزارزی است که در مقایسه با سایر ارز‌های دیجیتال با هدفی نسبتا متفاوت دارد و آن ایجاد رابطه‌ای ایمن و شفاف بین کاربران و کسب و کار‌ها است. با توجه به اینکه بیشتر سرمایه موجود برای اعمال تغییرات و بهبود این پروژه توسط کاربران تامین می‌شود، امکان پیشرفت زیادی برای Fusion فراهم است. این رمزارز به تازگی افت شدیدی داشته است، اما این کاهش قیمت به زودی پایان خواهد یافت و ارزش این رمزارز به زودی روند رشد قابل توجهی را در پیش خواهد داشت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
حرام است
حرام ...
0
0
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی