کد خبر: ۲۰۷۵۲
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰
کرومیا قصد خروج از بازار را ندارد؛

چگونه ارز دیجیتال کرومیا را از صرافی بایننس بخریم؟/راه‌های دورزدن خرید از صرافی بایننس

کرومیا در نظر دارد پلتفرم خود را به جایگاهی برساند که کاربرانش بهترین تجربه کاربری را در برنامه‌های غیرمتمرکز تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه ارز‌های دیجیتال به یکی از مولفه‌های بزرگ در عرصه سرمایه‌گذاری تبدیل شده است در همین راستا یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را تحت عنوان ارز دیجیتال کرومیا را برای علاقه‌مندان معرفی می‌کنیم.

ارز دیجیتال Chromia، یک بستر جدید بلاکچین برنامه‌های غیرمتمرکز است که برای برطرف کردن نواقص سیستم عامل‌های موجود در dapps طراحی شده است. به عبارت دیگر ارز دیجیتال کرومیا با نام لایتن Chromia و علامت انحصاری CHR یک ارز دیجیتال است. این ارز دیجیتال به عنوان پاداش بلوک استفاده می‌شود و برای پرداخت هزینه‌های معامله کاربرد بیشتری خواهد داشت.

چگونه ارز دیجیتال کرومیا را از صرافی بایننس بخریم؟/راه‌های دورزدن خرید از صرافی بایننس

هدف از ایجاد ارز دیجیتال Chromia، رفع مشکلاتی است که در بلاکچین وجود دارد. همچنین کرومیا بستر بلاکچینی است که هدف آن حل مشکل مقیاس‌پذیری برای dApps است. این پلتفرم از شبکه‌ای از زنجیره‌های بلوکی رابطه‌ای تشکیل شده است. dApp‌ها این قابلیت را دارند که از طریق نوشتار خاص خود برای همه توسعه دهندگان در سراسر جهان آشنا باشند. این dAPP‌ها می‌توانند هم در برنامه‌های مختلفی اعم از برنامه‌های بزرگ شرکتی، بازی‌ها یا در پروژه‌های کوچک‌تر فعالیت کنند.

ارز دیجیتال کرومیا بر روی چه کیف پول‌هایی ذخیره می‌شود؟

ارز دیجیتال کرومیا بر روی کیف پول‌هایی ذخیره می‌شود که از ارز‌های دیجیتال بیت کوین، اتر پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر دو نوع کیف پول (Trust Wallet، MetaMask) از این ارز دیجیتال حمایت و پشتیبانی می‌کند.

چگونه ارز دیجیتال کرومیا را از صرافی بایننس بخریم؟/راه‌های دورزدن خرید از صرافی بایننس

هر بلاکچینی در کرومیا، مجموعه‌ای از گره‌های اعتبار سنجی مرتبط است که مشابه با شاردینگ در اتریوم کار می‌کند. این نوع از گره‌های اعتبار سنجی، زیرمجموعه‌ای از همه گروه‌های متعلق به Chromia، است. از جمله فعالیت‌های dApps‌ها در ارز دیجیتال کرومیا، می‌توان به امور مالی، بازی، املاک و مستغلات و مراقبت‌های بهداشتی است. ارز دیجیتال choromia در نظر دارد که بر روی برنامه‌های dApp زنجیره تامین، خدمات شرکتی و اینترنت اشیا متمرکز شود.

باید اذعان کرد که انگیزه تیم توسعه برای رقابت با بزرگانی همچون اتریوم است. کرومیا در نظر دارد پلتفرم خود را به جایگاهی برساند که کاربرانش بهترین تجربه کاربری را در برنامه‌های غیرمتمرکز تجربه کنند. بنابراین، هدف و انگیزه کرومیا برای رقابت و کسب سهم از بازار بسیار زیاد است و باید دید تا چه اندازه می‌تواند در این کار موفق عمل کند.

چگونه ارز دیجیتال کرومیا را از صرافی بایننس بخریم؟

با توجه به تحریم‌ها ایرانیان نمی‌توانند مستقیما با استفاده ازحساب‌های بانکی و ارز‌های فیات (مثل دلار و ریال و ...)، ارز‌های دیجیتال را خریداری کنند. برای اینکار ابتدا باید در یک صرافی ایرانی مقداری توکن خریداری کنید (مثلا تتر) و سپس بعد از آن توکن را به سایت بایننس واریز کنید، بعد از انجام این مراحل می‌توانید وارد معامله شده و ارز مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

آینده ارز دیجیتال کرومیا (CHR)

همکاری با استودیو‌های بازی سازی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های بیشتر، ایجاد جوامع محلی با برنامه‌های سفیر، همکاری با دستگاه تولید انبوه و شتاب دهنده‌های خارجی از جمله استراتژی‌های رشد جامعه Chromia در آینده است.

چگونه ارز دیجیتال کرومیا را از صرافی بایننس بخریم؟/راه‌های دورزدن خرید از صرافی بایننس

باید تأکید کرد توکن کرومیا، قصد ندارد به سادگی از بازار بزرگ ارز‌های دیجیتال بگذرد؛ بنابراین با ورود به دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز و تلاش برای حذف رقبای خود و البته تلاش بسیار تیم توسعه، به نظر می‌رسد بتواند در جایگاهی بسیار بهتر از جایگاه فعلی خود برسد.

در حال حاضر به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، کرومیا جزو معدود توکن‌هایی است که به تازگی معرفی شده است و هنوز رشد کافی نکرده است؛ بنابراین می‌تواند این توکن سهمی از سبد ارز‌های دیجیتال سرمایه گذاران را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی