کد خبر: ۲۰۸۱۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

امنیت شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ چگونه است؟/ بنیانگذاران این ارز را بشناسید

لوپرینگ با استفاده از بلاک چین اتریوم و نئو کار می‌کند و برنامه‌ریزی برای پشتیبانی از بلاک چین کوانتوم نیز وجود دارد. هر یک از این شبکه‌ها توکن خاص خود را دارند. LRC برای اتریوم، LRN برای نئو، و LRQ در صورت راه اندازی در شبکه کوانتوم.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارزدیجیتال و فناوری رمز ارز‌های به یکی از مقوله‌های مهم در عرصه سرمایه‌گذاری تبدیل شده است تا جاییکه اکثر کشور‌ها در این حوزه برای ایجاد اعتماد و امنیت آموزش‌هایی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند.

در همین رابطه یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی می‌کنیم.

دنیای ارز‌های دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی نوعی سیستم اقتصادی جدید است که در چند سال اخیر توانسته تا به اینجای کار به میزان بسیار زیادی در کسب سرمایه و دارایی افراد موفق عمل کرده است. افرادی که در این زمینه فعالیت کرده‌اند، اگر شناخت دقیق و اصولی درباره این بازار داشته باشند، می‌توانند به راحتی از سرمایه خود درآمد کسب کنند.

امنیت شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ چگونه است؟/ بینانگذاران این ارز را بشناسید

لوپرینگ یک پروتکل غیر متمرکز اکسچنج بر پایه اتریوم است که به کاربران قابلیت اکسچنج دارایی بین چندین صرافی را ارائه می‌دهد. لوبرینگ خود یک صرافی غیر متمرکز نیست، بلکه با استفاده از فناوری‌های تطبیق سفارش و اشتراک حلقه‌ای، اکسچنج غیر متمرکز را تسهیل می‌کند.

به طور خلاصه، لوپرینگ به همه اجازه می‌دهد تا از طریق اهرم سازی مکانیزم‌های اثبات دانایی صفر، صرافی‌هایی با توان عملیاتی بالا، غیر حضانتی و بر پایه دفتر سفارشات روی اتریوم بسازند.
صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز می‌توانند در شبکه‌ی لوبرینگ شرکت کنند و از نقدشوندگی آن بهره بگیرند. (نقدشوندگی موجود در لوبرینگ از چندین بلاکچین گرفته می‌شود). همچنین سرمایه گذاران بدون نیاز به بررسی چندین صرافی به طور جداگانه، به بهترین قیمت‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

مهمتر از همه، لوپرینگ در رابطه با بلاکچین آگنوستیک است. یعنی هر پلتفرمی که قرارداد هوشمند داشته باشد می‌تواند با لوپرینگ همکاری کند، تا به حال اتریوم و نئو اقدام کرده اند، با توسعه یافتن هسته DEX لوپرینگ، دیگر پلتفرم‌ها نیز به آن می‌پیوندند.

امنیت شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ چگونه است؟/ بینانگذاران این ارز را بشناسید

لوپرینگ، به عنوان یک پروتکل باز مبتنی بر اتریوم برای ایجاد مبادلات ارزی رمزنگاری شده غیرمتمرکز طراحی شده است. رمزارز لوپرینگ (LRC) در عمل یک توکن غیر قابل استخراج است.

لوبرینگ LRC به تازگی توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدر‌ها را به خود جلب کند. دلیل اصلی این موضوع، نیاز مبرم افراد به صرافی‌های غیر متمرکز و بهره‌های زیادی است که کاربران از این طریق کسب خواهند کرد.

بسیاری از فعالان بازار ارز‌های دیجیتال بر این باورند ارز دیجیتال لوپرینگ نوعی پروتکل مبادله‌ای از نوع منبع باز است که اصلی‌ترین هدف آن انجام مبادلات و تراکنش‌های موردنیاز به صورت غیرحضوری است.
این رمز ارز نوعی خصوصی‌سازی منحصر به فردی در زمینه انجام و بررسی تراکنش‌ها به وجود آورد؛ چیزی بیشتر از سایر رمز ارزها! لوپرینگ دیگر شما را مجبور به اعتماد به فرد یا سیستم خاصی نمی‌کند. می‌توانید به راحتی فرایند‌های مربوط به خرید یا فروش و یا حتی سرمایه گذاری را خود به راحتی و بدون وجود هیچگونه مشکل خاصی دنبال کنید. این رمز ارز بر اساس بستر بلاک چین اتریوم اجرا و پشتیبانی می‌شود.

چه کسانی بنیانگذار لوپرینگ هستند؟

بنیانگذار و مدیر عامل فعلی بنیاد لوپرینگ، که مدیریت تولید پروتکل لوپرینگ را بر عهده دارد، دانیل وانگ، مهندس نرم افزار و کارآفرین مستقر در شانگ‌های چین است.

امنیت شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ چگونه است؟/ بینانگذاران این ارز را بشناسید

وانگ دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت چین و همچنین مدرک کارشناسی ارشد در همین رشته از دانشگاه ایالتی آریزونا است. قبل از شروع کار در لوپرینگ، وانگ چندین سمت مدیریتی و اجرایی در شرکت‌های بزرگ فناوری داشته است:

وی مهندس نرم افزار ارشد در تولید کننده تجهیزات پزشکی بوستون ساینتیکال، مدیر ارشد سیستم مهندسی، جستجو، پیشنهادات و تبلیغات در غول تجارت الکترونیکی چینی یعنی JD.com و همچنین یک مهندس ارشد فناوری و ارشد نرم افزار در گوگل بوده است.

وانگ همچنین چندین شرکت را تاسیس کرده است، از جمله شرکت فناوری اطلاعات یونرانگ و شرکت خدمات ارز دیجیتال کوین پورت تکنولوژی.

امنیت شبکه لوپرینگ چگونه است؟

لوپرینگ با استفاده از بلاک چین اتریوم و نئو کار می‌کند و برنامه‌ریزی برای پشتیبانی از بلاک چین کوانتوم نیز وجود دارد. هر یک از این شبکه‌ها توکن خاص خود را دارند. LRC برای اتریوم، LRN برای نئو، و LRQ در صورت راه اندازی در شبکه کوانتوم.

امنیت شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ چگونه است؟/ بینانگذاران این ارز را بشناسید
این توکن‌ها توسط کارکرد‌های هش پلتفرم‌های بلاک چین اساسی خود ایمن می‌شوند: LRC توسط ات هش، LRN توسط SHA۲۵۶ و RIPEMD۱۶۰، و LRQ توسط الگوریتم نسخه ۳ اثبات سهام کوانتوم.

نقشه راه لویرینگ

لوپرینگ در اواخر ۲۰۱۷ نقشه راه سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد و در رسیدن به اهداف ذکر شده سرعت و عملکرد خوبی نداشتند. البته اهدافی از جمله اجرای کیف پول‌های Loopr و کیف پول موبایل اجرا شدند.
بلاکچین‌های دیگر مانند نئو در سال ۲۰۱۸ نیز به لویرلنگ افزوده شدند. اما پس از تئو هیچ بلاکچین دیگری به لوپرینگ ملحق نشد. زمانی هم نقشه پشتیبانی از QTLM با یک توکن LRQ ارائه شد، اما لوپرینگ نتوانست به این هدف برسد. صرافی غیر متمرکز لویرینگ نسبت به تاریخ وعده داده شده با تاخیر بسیار زیادی اجرا شد. اما نسخه بتا بالاخره در اواخر فوریه ۲۰۲۰ اجرا شد. هنوز هم برنامه‌هایی در لوبرینگ هستند که باید اجرا شوند. از جمله شروع پشتیبانی از ERCP ۲۳ و امکان ترید توکن ERCP ۲۳۰ با ERC ۲۰ علاوه بر این، لوبرینگ توانسته مکانیزم حاکمیت غیر متمرکز را از طریق dxDAO تعبیه کند ساخت دائو بومی نیز بخشی از برنامه این پلتفرم محسوب می‌شود، سرمایه اجرای این پروژه از کارمزد‌های تراکنش تامین می‌شود.

امنیت شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ چگونه است؟/ بینانگذاران این ارز را بشناسید

یکی دیگر از اهداف لورینگ، بهبود الگوریتم‌های استخراج حلقه‌ای است. در این صورت، حلقه‌ها می‌توانند بیش از ۳ سفارش را شامل شوند، در نتیجه میزان نقدشوندگی افزایش یافته، تفاوت قیمتی کم شده و عملکرد کلی بازار بهبود می‌یابد.

ارز دیجیتال لوپرینگ به واسطه پشتیبانی تیم اجرایی آن، پتانسیل‌های مثبت، همچنین افزایش قیمت قابل پیش بینی و مواردی از این قبیل به زودی با افزایش قیمت و رشد چشمگیری همراه خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا این رمز ارز می‌تواند انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد؟

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی