کد خبر: ۲۱۱۴۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام ارز دیجیتال پلی میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات است؟

ارز دیجیتال تل کوین در تلاش است تا پلی را میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات برقرار کند. توکن TEL به عنوان یک ابزار کاربردی در شبکه تل کوین مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» رمز ارز‌های و ارز‌های دیجیتال امروزه به یکی از مولفه‌های اصلی برای سرمایه‌گذاران است به گونه‌ای که اقبال عمومی به سمت ارز‌های دیجیتال، نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان افزایش یافته است تا جاییکه بسیاری از مردم به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است برای سرمایه‌گذاری، و حفظ ارزش پول خود، آن را در بازار ارز‌های دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند. می‌توان گفت؛ که هر کدام از ارز‌های دیجتیتال برای مقاصد خاصی طراحی شده است که تل کوین (TELCOIN) هم از این قاعده مستثنی نیست. در بسیاری از نقاط جهان زیرساخت‌های تلفن همراه وجود دارد، اما زیرساخت‌های مالی مورد نیاز برای ارائه خدمات بانکی سنتی وجود ندارد. برای این مکان‌های دور افتاده، تل کوین این پتانسیل را دارد که بازی را تغییر دهد. تل کوین در تلاش است تا با استفاده از فناوری بلاکچین و انتقال به صورت آنی و بدون هزینه زیاد تراکنش، به عنوان پلی بین ارز‌های فیات و دنیای رمزنگاری عمل کند؛ بنابراین تعجبی ندارد که صنعت حواله در بالای لیست اولویت‌های تل کوین Telcoin قرار دارد، جایی که به دنبال ارائه جایگزینی از Western Union است.

این ارز با هدف ایجاد ارتباط میان رمزنگاری ها، بلاکچین و مشارکت با برند‌های معروف صنعت مخابرات، مانند Verizon و AT&T برای از بین بردن مشکلاتی که بین سیستم‌عامل‌های پرداخت صورتحساب و تلفن همراه در سال ۲۰۱۷ در سنگاپور ایجاد شد. تل کوین یک برنامه تلفن همراه است که به عنوان یک کیف پول ارزدیجیتال شناخته شده است. این پلتفرم به عنوان یک بانک دیجیتال عمل می‌کند.

کدام ارز دیجیتال پلی میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات است؟

پلتفرم تل کوین مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و نام توکن آن همنام خودش (TEL) است. کاربران اکوسیستم تل کوین می‌توانند در عرض چند ثانیه برای همدیگر تل کوین‌ها را ارسال کنند. یکی از اهداف تل کوین، ارزان‌ترین حد ممکن انتقال است.

چه کسانی بنیان‌گذاران Telcoin هستند؟

براساس گزارش نبض فناوری در سال ۲۰۱۷، پاول نونر و کلاود اکوینتا تل کوین را تاسیس کردند. پل نونر، که به عنوان رئیس و مدیر عامل تل کوین فعالیت می‌کند، بیش از ۱۲ سال در زمینه ارتباطات از راه دور قبل از ورود به دنیای بلاکچین سابقه دارد.
اولین مشارکت وی به عنوان یک کارآفرین فناوری در فضای مخابرات با Mobius شروع می‌شود، استارتاپی که خدمات پیشگیری و مدیریت کلاهبرداری را برای شبکه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۱۲، او شرکت Pangea K.K را تاسیس کرد، که یک شرکت توسعه نرم افزار تلفن همراه مستقر در ژاپن بود.

کدام ارز دیجیتال پلی میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات است؟

قبل از تأسیس Telcoin، در بهار سال ۲۰۱۷، او Ikou، یک برنامه تلفن همراه برای ایجاد و سازماندهی رویداد‌ها را راه اندازی کرد. همچنین در سال ۲۰۱۸، او Sedona را راه اندازی کرد، یک سرویس پیشگیری کلاهبرداری مخابراتی نسل بعدی که تمرکز آن بر تأمین خدمات مالی سیار حاکم است.

عملکرد ارز دیجیتال تل کوین Telcoin چگونه است؟

تل کوین Telcoin بر اساس بلاکچین اتریوم ساخته شده است و از بهترین ویژگی‌ها به نفع خود استفاده می‌کند. به جای استفاده از اعتبار سنج‌ها برای سازگاری معاملات، از رویکرد PoC یا Proof Of Concept استفاده می‌کند. بنابراین، قبل از تایید هرگونه معامله بررسی می‌کند که آیا امکان آن در دنیای واقعی وجود دارد یا خیر.

تل کوین Telcoin سه جزء شبکه، شرکت‌های مخابراتی و افرادی که از ان استفاده می‌کنند، دارد. شبکه تل کوین Telcoin توکن‌های TEL را به عنوان پاداش بین اپراتور‌های شبکه توزیع می‌کند. هرچه تعداد و سطح یکپارچگی تل کوین بیشتر باشد، توکن ان‌ها بیشتر است. به طور کلی شبکه تل کوین Telcoin با استفاده از فناوری اختصاصی، سیستم عامل‌های موجود تلفن همراه را به سیستم مالی غیرمتمرکز متصل می‌کند. این پلتفرم از ابتدا ساخته شد تا جایگزین کارآمدتری به بازار ارائه دهد.

به علاوه تل کوین با اپراتور‌های تلفن همراه و کیف پول‌های الکترونیکی در ارتباط می‌باشد. در واقع این شبکه به ان‌ها امکان می‌دهد با سرویس‌های غیرمتمرکز به کاربران دسترسی پیدا کنند. همچنین از قدرت بلاکچین برای توسعه سریعتر و کم هزینه برای خدمات حواله استفاده کنید.

امنیت تل کوین

تل کوین Telcoin بر روی بلاکچین اتریوم اجرا شده است؛ گرچه از امنیت غیر متمرکز شبکه بهره‌مند است، اما اثبات سهام هنوز در شبکه تلکوین در دسترس نیست. به علاوه تل کوین برای دستیابی به امنیت بیشتر یک مدل چند امضایی را پیاده سازی می‌کند. این بدان معناست برای اینکه تکمیل تراکنش در شبکه تل کوین انجام پذیرد، به حداقل دو کلید خصوصی نیاز است. 

کدام ارز دیجیتال پلی میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات است؟

شرکای تل‌کوین و شرکت‌های مخابراتی که برای ادغام با تل کوین ثبت نام می‌کنند، معادل اعتبارسنجان در بلاک چین و مدل‌های اثبات سهام (PoS) هستند. این شبکه‌های مخابراتی همچنین کارمزد شبکه را دریافت می‌کنند. 

Telcoin در سنگاپور به عنوان یک موسسه اصلی پرداخت توسط اداره پول سنگاپور تنظیم و قانون گذاری شده استد. Telcoin همچنین در تعدادی دیگر از بازار‌های جهانی از جمله کانادا و استرالیا ثبت و تنظیم شده است و دفاتر اصلی خود را در سنگاپور، توکیو، دبی و لس آنجلس دارد. علاوه بر این تل کوین از فوریه ۲۰۱۸ عضو فعال GSMA بوده است.

آیا ارز دیجیتال تل کوین TEL استخراج می‌شود؟

در دنیای ارز‌های دیجیتال برای به دست آوردن ارز‌ها کاربران می‌توانند از دو طریق اقدام کنید. یکی از راه‌ها استخراج رمز ارز و دیگری خرید آن از صرافی‌ها است. به طور کلی رمز ارز‌هایی که در ساختار خود از الگوریتم گواه اثبات کار یا Proof Of Work استفاده می‌نمایند، قابلیت استخراج دارند.

رمز ارز تل کوین TEL در ساختار خود از الگوریتم Proof Of Concept استفاده می‌کند و می‌توان نتیجه گرفت که قابلیت استخراج ندارد. تنها راه سرمایه گذاری در بستر ارز دیجیتال تل کوین TEL خرید آن است.

توکن‌های در جریان تل کوین Telcoin کدامند؟

تل کوین (telcoin) نوعی ارز دیجیتال است که همان طور که گفته شد بر روی بلاکچین اتریوم (Ethereum) ساخته شده است.

کدام ارز دیجیتال پلی میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات است؟

در سال ۲۰۱۷، ۲۵ % از توکن‌ها در میان انبوهی از جمعیت سرمایه گذاران به تعدادی از آن‌ها واگذار شد، و ۱۵% مابقی نیز توسط تیم تل کوین با ۵ درصد نقدینگی حفظ شد.

سرمایه گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال، نه تنها بسیار جذاب است، بلکه می‌تواند کمی دلهره آور هم باشد. هر بازاری که بر مبنای سرمایه‌گذاری واقع شده است، فراز و فرود‌های زیادی را با خود به همراه دارد. بهتر است اگر می‌خواهید به این عرصه پا بگذارید، از اطلاعات کافی برخوردار باشید. اگر خودتان هم اطلاعات کافی ندارید می‌توانید از اطلاعاتی که دیگران در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید. اما فراموش نکنید باید از کسی پیروی کنید که مطمئن هستید تحلیل‌ها و پیشنهادات درستی را به شما ارائه می‌دهد.

کدام ارز دیجیتال پلی میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات است؟

ارز دیجیتال تل کوین (Telcoin) یکی از انواع ارز دیجیتال است که با هدف بهبود شرایط ارسال حواله از طریق تلفن همراه ایجاد شده است. از زمان معرفی این ارز تاکنون، امنیت شبکه تل کوین مشکل جدی نداشته و در چند ماه اخیر، قیمت آن رو به افزایش بوده است. این ارز دیجیتال در تلاش است تا پلی را میان صنعت بلاکچین و صنعت مخابرات برقرار کند. توکن TEL به عنوان یک ابزار کاربردی در شبکه تل کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه می‌توان گفت امنیت و مقرون به صرفه بودن از ویژگی‌های این رمز ارز به شمار می‌رود.

همچنین می‌توان نتیجه گرفت با پیشرفت فناوری این ارز دیجیتال از آینده خوبی برخوردار باشد. کاربران می‌توانند برای ذخیره سازی ارز دیجیتال تل کوین TEL از کیف پول‌هایی همچون تراست، لجر و ترزور استفاده کنید.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی