کد خبر: ۲۱۳۵۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

با ارز دیجیتال آریوا دنیای واقعی را ملاقات کنید

ارز دیجیتال آریوا با ادغام صنعت گردشگری با دنیای رمزنگاری، آینده آن را تغییر خواهد داد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال هر روزه با عناوین مختلف افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده به طوری علاقمندان زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این بخش دارند. در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال و پرطرفدار را برای علاقمندان معرفی کنیم.

ارز دیجیتال آریوا (Ariva) برای استفاده فعال در شبکه‌های گردشگری جهانی و محلی در آینده نزدیک با استفاده از بلاکچین بایننس اسمارت چین تولید شده است. هدف ارز دیجیتال آریوا (Ariva) ایجاد یک پلتفرم جهانی گردشگری B۲C است که در آن از توکن‌های ARV استفاده می‌شود. از این طریق، کاربران یک روش پرداخت روان و مطمئن را در بستر رمزنگاری شده تجربه خواهند کرد. علاوه بر این، آریوا (Ariva) به کاربران اجازه می‌دهد تا ارز‌ها و توکن‌های دلخواه خود را به راحتی با ARV معامله کنند.

به عبارت دیگر صنعت رمزارز‌ها و بلاکچین از طریق Ariva با دنیای واقعی ملاقات می‌کند. تغییر صنعت گردشگری هدف Ariva.World است. تبدیل شدن به اولین پورتالی که افراد می‌توانند مقصد‌های سفر خود را با استفاده از ارز‌های رمزنگاری شده رزرو کنند. آریوا با ادغام صنعت گردشگری با دنیای رمزنگاری، آینده آن را تغییر خواهد داد.

به گفته Ariva Digital، تیم آن روی داشتن کوین و کیف پول بومی خود کار می‌کند. در حالت ایده آل، آریوا دیجیتال می‌گوید این دو محصول در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ (سه ماهه آخر ۱۴۰۰) راه اندازی می‌شوند. در حال حاضر، از توکن آریوا (ARV) استفاده می‌کند، یک توکن BEP۲۰ که با استفاده از بلاکچین بایننس تولید شده است.

فناوری بلاک چین و ارز‌های رمزنگاری شده سنتی را متحول کرده و در بخش‌های مختلف جهان کاربرد دارد. با این حال، صنعت مسافرت و گردشگری یکی از معدود بخش‌هایی است که در پذیرش فناوری بلاکچین کند عمل می‌کند.

این صنعت میلیارد دلاری هنوز عمدتا با استفاده از سیستم سنتی کار می‌کند که ناکارآمد است و پاداش مسافران و گردشگران را نمی‌دهد. خوشبختانه پلتفرم جدید بلاک چین Ariva به دنبال تغییر این امر با معرفی اکوسیستم نسل بعدی مبتنی بر بلاک چین برای صنعت مسافرت و گردشگری است.

Ariva.World یک شبکه مسافرتی و گردشگری است که مسافران را با ارائه دهندگان خدمات گردشگری متصل کرده و محصولات مختلفی را ارائه می‌دهد. گردشگران می‌توانند به یک پورتال مسافرتی دسترسی داشته باشند که در آن می‌توانند بلیط و رزرو تعطیلات را با استفاده از ارز رمزنگاری شده انجام دهند. این پورتال از چندین ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، BNB و سکه بومی آن Ariva پشتیبانی می‌کند.

همچنین دارای یک وبلاگ مرور سفر است که بر اساس بلاک چین ساخته شده و برای پاداش دادن به نویسندگان و مشارکت کنندگان ارز‌های رمزنگاری شده طراحی شده است.

یک فروشگاه آنلاین که در آن کالا‌ها و مصنوعات با ارزش محلی را می‌توان با استفاده از ارز‌های رمزنگاری شده به فروش رساند. ارائه دهندگان خدمات مسافرتی مانند هتل‌ها، راهنما‌های تور، خطوط هوایی و رستوران‌ها می‌توانند از پنل مدیریت محصول و خدمات استفاده کنند تا خدمات خود را بر روی پلت فرم به طور موثر مدیریت کنند.

Ariva اولین بستر رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین است که به صنعت سفر و گردشگری اختصاص داده شده است. این محیط را برای هر کسی فراهم می‌کند تا تجربه سفر خود را به اشتراک بگذارد و ارائه دهندگان خدمات گردشگری را توصیه کند.

یکی دیگر از اهداف ارز دیجیتال آریوا (Ariva) کاهش هزینه‌های انتقال پول بین المللی است. علاوه بر این، این پلتفرم با استفاده از توکن‌های ARV پیچیدگی استفاده از پول محلی در کشور مقصد را از بین می‌برد. از این طریق، دیگر مسافران نیازی به استفاده از کارت‌های نقدی یا اعتباری نخواهند داشت.

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی