کد خبر: ۲۱۵۱۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

کدام ارزدیجیتال ره صدساله را در یک شب پیمود؟

یکی از ارزهای دیجیتالی که با توئیت ایلان ماسک، ره صد ساله را در یک شب پیمود، ارز دیجیتال فلوکی شیبا است که این رمزارز بر بستر اسمارت بایننس چین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال هر روز با نام‌های جدیدی متولد می‌شوند که هر کدام با یک فناوری و تکنولوژی نوین خودنمایی می‌کنند واین مهم سبب شده که سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جلب کنند.

در این گزارش سعی می‌شود ارز دیجیتال فلوکی شیبا را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.
یکی از ارز‌های دیجیتالی که با توئیت ایلان ماسک، ره صد ساله را در یک شب پیمود، ارز دیجیتال فلوکی شیبا است که این رمزارز بر بستر اسمارت بایننس چین قرار دارد. فلوکی شیبا یک رمز ارز تورمی است که با استراتژی کمیاب شدن در طول زمان طراحی شده است.

تاریخ تولد این رمز ارز، ۴ ژوئیه ۲۰۲۱ است و توسط تیم فلوکی شیبا در صرافی پنکیک سواپ و سپس در صرافی ال بانک لیست شد و سپس در این پلتفرم، شروع به قیمت گذاری کرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این توکن تازه وارد این است که خریداران آن؛ پس از خرید روز به روز شاهد بیشتر شدن دارایی خود خواهند بود. بر اساس اعلام رسمی تیم این توکن، هودلر‌های شیبا فلوکی، از هر معامله و تراکنش ۵ درصد دریافت می‌کنند که این موضوع می‌تواند برای سرمایه گذاران جذاب و جالب باشد.

باید یادآور شد که فلوکی شیبا برخی از ترفند‌ها و درس‌ها را از والدین میم خود یعنی دوج کوین آموخته است. یک ارز دیجیتال جدید که توسط طرفداران و اعضای انجمن آنلاین دوج کوین ایجاد شده است. فلوکی شیبا سعی می‌کند با نشان دادن سرعت بهبود یافته و شایان ستایش پدر خود یعنی دوج کوین را تحت تأثیر قرار دهد. او دارای یک سیستم هوشمند است که به شما پاداش می‌دهد بنابراین بیشتر کوین‌های فلوکی شیبا با هر معامله به طور خودکار به کیف پول شما اضافه می‌شود.

کدام ارزدیجیتال ره صدساله را در یک شب پیمود؟

فلوکی شیبا تیم بسیار فعالی دارد که با هولدران شفاف است. جامعه فلوکی شیبا همیشه در تصمیم گیری‌های آینده Floki Shiba حرفی برای گفتن خواهد داشت و تصمیم گیری‌ها بر اساس نظرسنجی انجام می‌گیرد.

فلوکی شیبا (Floki Shiba) شاید رمز ارز خوب و با عملکرد نسبتا آرامی از بیرون به‌نظر آید، اما دارای نوسانات و دردسر‌های منحصربه‌فرد خود و بسیار زیادی نیز است.
دردسر‌هایی که اگر کار با این ارز دیجیتال را بلد نباشید، برای شما مشکلات بسیاری به‌وجود می‌آورد و دلیل آن است که باید امروز با ما همراه باشید تا همه چیز را دررابطه با این رمز ارز، همچون پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلوکی شیبا نیز یاد بگیرید.

توکن این ارز دیجیتال، FSHIB نام دارد. این کوین به‌گونه‌ای طراحی شده است تا در طول زمان و رفته رفته، کمیاب‌تر شود. همین امر نیز موجب می‌شود که آینده رمز ارز فلوکی شیبا را بسیار درخشان پیش بینی کنند.
تمام دارندگان ارز دیجیتال فلوکی شیبا می‌توانند فلوکی شیبای بسیار بیشتری را بدست آورند. این توکن‌ها به‌صورت خودکار و تنها با نگهداری کوین‌های فلوکی شیبا در کیف پول شما، به آن ارسال می‌شوند.

بدین‌ترتیب نیز می‌توان آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا را برای دارندگان آن، درخشان دید. شما با داشتن ارز دیجیتال فلوکی شیبا، می‌توانید شاهد آن باشید که مقدار این ارز دیجیتال، هر روزه در کیف پول شما بیشتر و بیشتر می‌شود.

فلوکی شیبا یک میم توکن است. میم کوین‌ها یا میم توکن‌ها ارز‌های دیجیتالی اند که بیشتر با هدف شوخی و سرگرمی به وجود آمده اند تا اینکه بخواهند مشکلی را حل کنند یا برنامه مدونی داشته باشند! به زبان ساده‌تر میم توکن‌ها نوعی ارز دیجیتال الهام گرفته شده از شوخی‌های اینترنتی است. چهره‌هایی همچون ایلان ماسک و مارک کیوبن (Mark cuban) هم منجربه دیده شدن این رمزارز‌ها شده اند و هم روی قیمت آن‌ها اثر گذاشته اند.

باید گفت که این روز‌ها بازار ایجاد میم کوین‌ها و میم توکن‌ها داغ است و افراد سرشناسی مانند ایلان ماسک و یا زاکربرگ با توئیتی ساده باعث شکل گیری میم توکن‌های متعددی می‌شوند و سپس با حمایت از آن‌ها میلیون‌ها دلار سود می‌کنند. خرید چنین ارز‌های دیجیتالی به علت قیمت بسیارپایین و محبوبیت بسیاربالا در بدو ورود دلیل قانع کننده‌ای برای سرمایه گذاری‌های کلان بر روی آن‌ها نیست؛ زیرا همان طور که خود وبسایت فلوکی شیبا اظهار داشته، این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری نیست و در قبال سود و ضرر سرمایه گذاران مسئولیتی ندارد. پس معرفی ما به منزله توصیه به خرید یا فروش این رمزارز نیست و مطمئنا برای سرمایه گذاری باید تمام عوامل را درنظر بگیرید.

باید متذکر شد که همه ارز‌های دیجیتال به پشتیبانی قوی از سمت جامعه و اینفلوئنسر‌ها نیاز دارند، اما میم توکن‌ها به دلیل ارتباطی که با اینفلوئنسر‌ها به خصوص ایلان ماسک دارند به محبوبیت رسیده اند.
آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا از موضوعات جالب در زمینه رمز ارزهاست که امروز مهم‌ترین اطلاعات آن را بررسی کردیم. این ارز دیجیتال از ارز‌های تقریبا نوپا در این زمینه است که کارکرد ساده‌ای دارد. همچنین شما نمی‌توانید این ارز را به‌صورت مستقیم و با ارز فیات، خریداری کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فلاکت شما
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
حالا چقدر میگیرین برای تبلیغ؟
1
4
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی