کد خبر: ۲۱۵۷۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۸

ارائه خدمات از طرح کسب و کار تا برندینگ به فناوران در کلینیک استارت‌آپ

دبیر انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت از راه اندازی کلینیکی برای ارائه خدمات به شرکت‌های فناور و همچنین بخش‌های صنعتی حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش« نبض فناوری» شاهرخ مهدوی در پانزدهمین جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت که به صورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به راه اندازی سامانه این انجمن، افزود: ما در این سامانه محصولات شرکت‌های فعال در حوزه سلامت را بارگذاری کردیم و قابل دسترسی است.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: در این رویداد ۳ ایده در حوزه E-Health و تجهیزات پزشکی ارائه خواهد شد.

مهدوی خاطر نشان کرد: این انجمن در راستای کمک رسانی و ارائه خدمات به اعضا و همچنین کلیه فناوران حوزه سلامت در سطح کشور اقدام به راه اندازی کلینیکی با عنوان "کلینیک استارت‌آپ انجمن" کرده است که طی آن کلیه فعالیت‌ها از تدوین طرح کسب و کار تا برندینگ محصولات در کنار شرکت‌های فناور قرار خواهد گرفت.

دبیر انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت با تاکید بر اینکه این کلینیک با همکاری مشاوران حاذق در حوزه‌های مرتبط خدمات مورد نیاز شرکت‌ها را ارائه خواهد کرد، یادآور شد: کلیه فناوران و همچنین بخش‌های صنعتی می‌توانند نیازهای خود را با هزینه‌های منطقی به این انجمن ارجاع دهند و این انجمن در قالب میز خدمت، ارزیابی‌های مختلف از جمله اخذ ایزو، ثبت پتنت، ارائه آموزش و مشاوره را ارائه خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی