کد خبر: ۲۱۸۰۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۷
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

دستیابی به دانش مانیتورینگ سیستم‌های اعلام حریق در کشور

مدیرعامل شرکت ایمن گستر تهران پویا، با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان با هدف ارتقای سطح ایمنی و آتش نشانی خدماتی را در زمینه طراحی، مشاوره، فروش و اجرای سیستم‌های ایمنی آتش نشانی ارائه می‌دهد، گفت: قبلا چنین سیستمی در کشور نبود و در بین کشورهای منطقه تنها امارات مجهز به چنین سیستم بود.

محمد میرزایی مدیرعامل شرکت ایمن گستر تهران پویا، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با بیان اینکه این شرکت در حوزه مانیتورینگ سیستم‌های اعلام حریق فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد، اظهار کرد: این سیستم به تمامی کنتور‌های اعلام حریق قابل نصب است تا از این طریق اطلاعات پنل را به سرور مرکز ارسال، پایش و پردازش کنیم.

وی تأکید کرد: این شرکت دانش‌بنیان با هدف ارتقای سطح ایمنی و آتش نشانی در زمینه طراحی، مشاوره، فروش و اجرای سیستم‌های ایمنی آتش نشانی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد که این خدمات با تکیه بر دانش روز و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص صورت می‌گیرد.

میرزایی گفت: این شرکت خدماتی را در حوزه اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک و سیستم‌های کنترل و تخلیه دود براساس استاندارد‌های بین‌المللی را در سطح کشور انجام می‌دهد. جدای از خدمات رسانی بحث سرویس و نگهداری را در کمترین زمان انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ایمن گستر تهران پویا، ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت ما حیاتی است باید مجوز‌های لازم را از فابا دریافت کنیم. چنین سیستمی در کشور نداشتیم و در بین کشور‌های منطقه تنها امارات مجهز به چنین سیستم است. هم اکنون به بانک‌ها پیشنهاد دادیم و از این موضوع استقبال کردند.

وی، مانیتور کردن بوستان‌ها و منابع طبیعی را از عمده برنامه اجرایی این شرکت دانش بنیان تا پایان سال اعلام کرد و افزود: همچنین پروژ‌هایی را در جزیره کیش و مشهد نیز اجرایی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی