کد خبر: ۲۳۵۹۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰
توسط یک شرکت دانش‌بنیان محقق شد؛

تولید نسل جدید سیستم‌های امنیتی برپایه اینترنت اشیاء

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آزمون الکترونیک خزر، گفت: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش آمار سرقت پیشگیری از سرقت و استفاده از دزدگیر‌های اماکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در همین راستای اجرای پروژه‌های هوشمندسازی را در دستور کار شرکت قرار دادیم و توانستیم محصولات سری IoMax و AMS تولیدی را تحت عنوان نسل جدید سیستم‌های امنیتی برپایه اینترنت اشیاء تولید کنیم.

سید محمد الیاس موسوی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آزمون الکترونیک خزر، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» این شرکت فعالیت در سال ۸۵ تاسیس شده و در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در طی چند سال اخیر به صورت تخصصی در حوزه اینترنت اشیاء در حال فعالیت هستیم و تجهیزات مرتبط با این فناوری طراحی و تولید می‌کنیم.

وی دلیل دانش‌بنیان شدن را بخاطر طراحی و تولید یکسری از محصولات در این حوزه عنوان کرد و افزود: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش آمار سرقت پیشگیری از سرقت و استفاده از دزدگیر‌های اماکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در همین راستای اجرای پروژه‌های هوشمندسازی را در دستور کار شرکت قرار دادیم و توانستیم محصولات سری IoMax و AMS تولیدی را تحت عنوان نسل جدید سیستم‌های امنیتی برپایه اینترنت اشیاء تولید کنیم. برخلاف دوربین‌های سنتی که در حال حاضر به وفور در بازار موجود است و هیچ امکانات نرم افزاری خاصی به مشتری ارائه نمی‌دهد این در حالیست که سیستم امنیتی طراحی شرکت ما دارای اپلیکیشن اندروید و آی اواس و تحت وب است و کلیه تنظیمات از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود.

موسوی تصریح کرد: دزدگیر اماکن آیومکس نسخه جدید محصولات سری AMS است که با اپلیکیشن اندرویدی جدید و ارتباط از طریق اینترنت امکانات بی‌نظیری با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین دزدگیر اماکن AMS از محصولات موفق و قدیمی شرکت است که با اپلیکیشن اندرویدی و امکان ارتباط از طریق پیامک و تماس تلفنی امنیت خانه، ویلا، محل کار شما را تضمین می‌کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان افزود: هیچوقت ادعا نمی‌کنیم که محصول تولیدی ما نمونه خارجی ندارد بلکه معتقد هستیم که در ایران استفاده کننده از فناوری نوین هستیم و به هیچ وجه قبول ندارم که شرکت ادعا کند که فلان فناوری را در کشور طراحی کردم و در دنیا نمونه ندارد به نظر بنده این‌ها مطالب کلا در حد شعار است. ما در اصل فناوری‌ها جهانی را با یکسری خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها بومی سازی می‌کنیم.

موسوی تصریح کرد: محصول دیگر شرکت در زمینه ردیابی آنلاین خودرو، حفظ امنیت و مدیریت هزینه‌های تعمیر و نگهداری بر پایه اینترنت اشیاء است که شامل پنل تحت و اپلیکیشن اندرویدی رایگان است. طراحی و ساخت کلیه قسمت‌های سخت افزاری و نرم افزاری فایندینو نیز همانند تمامی محصولات توسط متخصصین این شرکت دانش بنیان صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: تنها مزیت کالای تولیدی ما نسبت به مشابه خارجی قیمت مناسب و بومی‌سازی آن متناسب با نیاز‌های کشور خودمان است. بیشتر هدف مان این است که محصول IoMax را از نظر بازار و کیفیت گسترش دهیم تا بتوانیم کاربران بیشتری را جذب کنیم.

موسوی گفت: در طی ۶ ماه حدود هزار کاربر را جذب کردیم. به طور حتم می‌توانیم با کشور‌های حاشیه خزر یا کشور‌هایی عربی که از نظر فناوری در سطح پایین و یا مصرف کننده هستند با آن‌ها همکاری کنیم.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی