کد خبر: ۲۴۰۷۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۶

هوشمند سازی سازمان‌ها با بهره گیری از ۴ محصول بومی دانش‌بنیان

از سوی محققان شرکت‌های دانش بنیان ۴ نرم‌افزار قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه به بازار عرضه شد که کاربران و همچنین سازمان‌ها و کسب‌وکارها را به سمت هوشمند شدن هدایت می‌کند.

به گزارش«نبض فناوری» به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، نرم‌افزارهای "خدمات تبلیغات کلیکی آرتار"، "کنتل"، "ساختار سازمانی CCA" و "سامانه وب و اندروید نظارت بر پروژه‌های اجرایی آب و فاضلاب" ۴ اپلیکیشن طراحی شده برای گوشی‌های همراه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بازار عرضه شدند.

ایجاد مزیت رقابتی در نوآوری محصول، افزایش رضایت مشتری و رهبری بازار، بهبود وضعیت مالی و ایجاد شبکه‌ ارزش، مدیریت داده‌ها و افزایش اثربخشی سازمان از مزایای این نرم افزارها است.

نرم‌افزار خدمات تبلیغات کلیکی آرتار با انجام فعالیت‌های تبلیغاتی، توانسته برای اقشار مختلف از طریق فضای مجازی اشتغال‌زایی کند.

نرم‌افزار کنتل نخستین شبکه سرمایه‌گردانی ارتباطی در ایران است که در آن ۴۸ طرح درآمدزا وجود دارد و به کاربران کمک می‌کند تا راه‌های افزایش درآمد خود را تضمین کنند.

نرم‌افزار ساختار سازمانی CCA این امکانی را برای سازمان‌ها به منظور تصمیم گیری سریع‌تر، بهبود بهره‌وری، عملکرد بیشتر کارکنان، حذف کارهای تکراری، ارتباطات بهتر کمک می‌کند.

سامانه وب و اندروید نظارت بر پروژه های اجرایی آب و فاضلاب، یک نرم‌افزار تلفن همراه است که برای کاربران سازمانی و مرتبط با این حوزه شرایطی فراهم کرده است تا بتوانند بر پروژه‌ها و برنامه‌های اجرایی در حوزه آب و فاضلاب نظارت دقیق، مستمر و با داده‌های درست اطلاعاتی داشته باشند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی