کد خبر: ۳۴۰۷۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

باید توسعه صنعت را به تحول دیجیتال و آینده اقتصاد دیجیتال گره بزنیم

مدیرعامل هلدینگ فناپ گفت: به دنبال این هستیم که در مسیر پیش رو تبدیل به پل نوآوری کشور تبدیل شویم تا توسعه صنایع را به تحول دیجیتال و آینده اقتصاد دیجیتال گره بزنیم. آن چیزی که تحول کشور را رقم می‌زند شرکت‌های بزرگ با تکنولوژی‌هایی هستند که ماموریت حل مسائل کلیدی را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» شهاب جوانمردی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل هلدینگ فناپ، گفت: این شرکت در سال ۸۴ به عنوان اولین شرکت در زیرمجموعه بانک متولد شد و روند رشد و توسعه را در پیش گرفت؛ بنابراین در سال ۸۴ گروه مالی پاسارگاد با یک دوراندیشی مجموعه‌ای را با محوریت نگاه توسعه اقتصادی و نوآوری ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: باید از حالت ابزاری به سمت توانمندسازی و از توانمندسازی به سمت حوزه دیجیتال حرکت کنیم. توسعه اقتصاد کشور نیازمند شرکت‌های بزرگ و توانمند و دانش بنیان با تکنولوژی نوین است که بتواند مسائل کلیدی کشور را برطرف سازد؛ بنابراین شرکت فناپ برهمین اساس تاسیس شد.

جوانمردی با تأکید براینکه باید یک درصد فروش تولید ناخالص داخلی را تا سال ۱۴۰۴ داشته باشیم، افزود: ماموریت ما این است که با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پاسارگاد ۱۰ هزار شغل با ثبات و ارزش آفرین و یکصد هزار شغل غیر مستقیم را ایجاد کنیم. به دنبال این هستیم که در مسیر پیش رو تبدیل به پل نوآوری کشور تبدیل شویم تا توسعه صنایع را به تحول دیجیتال و آینده اقتصاد دیجیتال گره بزنیم. آن چیزی که تحول کشور را رقم می‌زند شرکت‌های بزرگ با تکنولوژی‌هایی هستند که ماموریت حل مسائل کلیدی را برعهده دارند. 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی