کد خبر: ۲۵۶۲۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام رمزارز به منظور تسخیر بازار بازی‌های تلفن هوشمند ایجاد شده است؟

الکترونیوم دارای فناوری بلاکچین اختصاصی بوده و به عنوان اولین رمزارز با هدف تسخیر بازار بازی‌های تلفن همراه توسعه داده شده است و هدف آن دستیابی به میلیون‌ها نفری است که به سیستم بانکی دسترسی ندارند، اما صاحب تلفن هوشمند هستند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه رمزارز‌ها و ارز‌های دیجیتال به یکی از فناوری‌های نوین در عرصه کسب درآمد است که سرمایه‌گذاران از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. باید گفت که در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ رمزارز فعال در حال معامله در بازار جهانی شکل گرفته است. در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را به علاقه‌مندان معرفی کنیم.

رمزارز‌ها شیوه جدیدی از معاملات و تجارت را به همگان نشان و انتقال پول بین شرکت‌های بزرگ را تغییر داده‌اند. الکترونیوم (ETN) یکی از آن‌هاست که عمر زیادی ندارد، ولی با ایده‌ای کاملا جدید در بازار ارز‌های دیجیتال خود را مطرح کرده است.

الکترونیوم را باید رمز ارز بسیار بزرگی به حساب آورد که در سال ۲۱۷ توسط تیم سازنده‌اش مورد آزمایش قرار گرفت. بعد از یک سال کار سخت بر روی این ارز، سرانجام در سال ۲۰۱۸ به دست مردم رسید تا امکان استفاده از مزایا و همچنین انجام معاملات بر روی آن فراهم شود.

مغز متفکر پروژه الکترونیوم شخصی به نام ریچارد الس است که قبل از ورود به دنیای ارز‌های دیجیتال به عنوان یک کارآفرین در حوزه¬ بازاریابی فعالیت می‌کرد که در آرزوی کدنویس شدن به سر می‌برد.
او همچنین صاحب یک پلتفرم مدیریت رسانه‌های اجتماعی به نام Retortal است که برای افراد شاغل در صنعت فروش مستقیم طراحی شده است. او همچنین هم‌مؤسس آژانس دیجیتال SiteWizard است و تا به امروز در سمت مدیر آن مشغول به فعالیت است.

کدام رمزارز به منظور تسخیر بازار بازی‌های تلفن هوشمند ایجاد شده است؟

در اواخر سال ۲۰۱۹، ریچارد الز، به عنوان مدیر عامل شرکت الکترونیوم، پلتفرم AnyTask را به عنوان اولین پلتفرم مستقل برای ایجاد اقتصاد دیجیتال برای کشور‌های در حال توسعه را راه‌¬اندازی و تأسیس کرد. اگرچه این پلتفرم برای فریلنسر‌های مختلف از سراسر جهان باز است، اما در کشور‌های در حال توسعه، همانند سایر محصولات راه اندازی شده توسط الکترونیوم، تأکید بر موارد غیر بانکی است.

ریچارد اِلس علاقه و مهارت خاصی در زمینه طراحی رابط کاربری و برنامه‌نویسی Front-End داشت و همیشه آرزو می‌کرد یک روز بتواند با این عناصر افراد بیش‌تری را جذب کند.

عاملی دیگری هم به‌عنوان محرک برای جناب اِلس بود؛ هر زمان که رمزارز تازه‌ای پا به بازار می‌گذاشت، آن‌چنان چیز جدیدی ارائه نمی‌کرد و تمام اوقات پیروی از ارز قبلی خود می‌نمود. پس این کارآفرین بریتانیایی تصمیم گرفت تحولی در این حوزه به وجود آورد.

حتی سازندگان ایده‌های نابی را برای پرطرفدار شدن ارز دیجیتال الکترونیوم (ETN) پیاده کردند. یکی از این ایده‌ها، ایجاد یک کیف پول مخصوص برای این ارز بود. با انجام این کار، سرمایه گذاران این فرصت را پیدا کردند تا برنامه مخصوص آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و آمار و ارقامی را در آن داشته باشند.

براساس این گزارش الکترونیوم با نام اختصاری ETN یک رمز ارز توسعه یافته برای پلتفرم‌های موبایلی است که قابل استخراج بوده و یک سیستم پرداخت فوری را ارائه می‌دهد. همچنین الکترونیوم دارای فناوری بلاکچین اختصاصی بوده و به عنوان اولین رمزارز بریتانیایی با هدف تسخیر بازار‌های بازی‌های تلفن همراه توسعه داده شده و طبق ادعای سازنده با مدیریت کیف‌های پول و استخراج تا حد ممکن سکه از یک برنامه موبایلی، کاربر پسندترین ارز رمزنگاری شده در جهان خواهد شد.

مدیریت آن و حتی ماین کردن (استخراج) آن در نرم افزار‌های موبایل راحت و آسان خواهد بود، بدین معنی که می‌تواند به راهی امن و ساده تبدیل شود که از طریق آن معاملات فوری از طریق تلفن شما صورت پذیرند.
الکترونیوم تمرکز خود را تا حد زیادی بر روی آوردن رمزنگاری‌ ها به یک گزینه آسان در دسترس یعنی تلفن‌های هوشمند متمرکز کرده است. هدف الکترونیوم دستیابی به میلیون‌ها نفری است که به سیستم بانکی دسترسی ندارند، اما صاحب تلفن هوشمند هستند. درست مانند پی‌پال، اما با ارز‌های رمزپایه.
الکترونیوم از بلاکچینی جدید و منحصر به فرد به نام اثبات مسئولیت (PoR) استفاده می‌کند. این شبکه ۳ هدف را دنبال می‌کند: ارائه‌ یک بلاکچین امن‌تر، معتبرتر و سبزتر.

در بستر PoR، الکترونیوم اکنون اعتبارسنج‌های خود را انتخاب و تأیید می‌کند. بدین ترتیب از بروز حمله¬ ۵۱ درصد ناشی از کنترل گروهی ماینر‌ها بر روی هش ریت یا توان محاسباتی بیش از پنجاه درصد در شبکه جلوگیری می‌کند. اگر در جایی حمله رخ دهد، لایه‌هایی از بلاکچین ساخته می‌ شود تا منبع حمله را مشخص نموده و اعتبارسنج را خاموش کنید.

بلاکچین PoR همچنین یک شبکه مجاز ایجاد می‌کند که در آن الکترونیوم ماینر‌ها را بر اساس تعهدشان به پایداری شبکه انتخاب می‌کند. این ۱۲ عتبارسنج شبکه، سازمان‌‌های غیردولتی هستند که از جوایز خود برای کار‌های خیریه استفاده می‌کنند. اگر از تلفن همراه اندرویدی استفاده می‌کنید، کافیست نرم‌‌افزار موبایلی الکترونیوم را از گوگل‌پلی دریافت کنید.

نرم‌افزار ۱۸ مگابایتی با تعداد دانلود بیش از ۱ میلیون سریعاً نصب می‌شود و از شما اطلاعاتی را می‌طلبد. برای ثبت‌نام، بهتر است به سایت مجموعه بروید و اطلاعات کامل خود را وارد کنید. بعد از چند دقیقه فقط کافیست آدرس ایمیل و رمز مورد نظر خود را تایپ کنید و به صفحه اصلی اپ وارد شوید.

کدام رمزارز به منظور تسخیر بازار بازی‌های تلفن هوشمند ایجاد شده است؟

در بخش Miner این نرم افزار می‌‌توانید ماینینگ را آغاز کنید و الکترونیوم دریافت کنید. نکته قابل توجه این است که در حال حاضر، استخراج الکترونیوم بصورت واقعی انجام نمی‌شود و رمز ارزی که به کاربران تعلق می‌گیرد، فقط به دلیل اجرا و روشن کردن ماینر اپلیکیشن بوده و تشویقی است؛ بنابراین در حقیقت سخت‌افزار‌های گوشی در عملیات ماینینگ درگیر نخواهند بود، زیرا به طور کلی سخت‌افزار‌های تلفن‌های همراه آنقدر ضعیف هستند که برای استخراج ارز دیجیتال به هیچ وجه مناسب نیستند. الکترونیوم با اینکار فقط کاربران را تشویق به نصب اپلیکیشن و استفاده از این ارز می‌کند.

نتیجه گیری اگر در حوزه ارز دیجیتال تازه وارد هستید و نمی‌دانید چطور به صرافی‌ها بپیوندید، اپلیکیشن الکترونیوم را دانلود کنید. به این ترتیب تلاش برای کسب کوین‌های رایگان می‌تواند ورود شما به دنیای کریپتو را رقم بزند. اگر اسیک‌های گران قیمت شما را می‌ترسانند، استخراج الکترونیوم با استفاده از پردازنده رایانه را بررسی کنید. اگرچه الکترونیوم بر اساس الکترون (ذره‌ای در اتم با بار منفی) نامگذاری شده است، با این حال نمی‌توان در خصوص آینده آن تفکر منفی داشت.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی