کد خبر: ۳۶۷۸۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

نحوه سرمایه‌گذاری کوتاه مدت در ارز‌های دیجیتال

یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال برای کوتاه مدت، معاملات روزانه است. در این روش باید روند‌های رمز ارز‌ها را زیر نظر بگیرید و به صورت روزانه بازار کریپتو کارنسی را رصد کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال طی سال‌های اخیر با ایجاد نوآوری تحولات گسترده‌ای را در حوزه این کسب و کار‌ها ایجاد کرده‌اند به گونه‌ای اکثر فعالان در این عرصه ورود کرده و درآمد قابل توجهی نیز کسب کرده‌اند.
براساس این گزارش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال یکی از سودبخش‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در تمام دنیا به شمار می‌رود. بازار کریپتوکارنسی یک بازار غیر متمرکز است که از رمز ارز‌های مختلفی تشکیل می‌شود. این رمز ارز‌ها بر خلاف پول‌ها و ارز‌های ملی که توسط بانک‌ها مدیریت می‌شوند، مبتنی بر یک شبکه بلاکچین هستند. با توجه به اینکه تعداد ارز‌های دیجیتال در حال افزایش است، این موضوع می‌تواند پیدا کردن ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت را کمی سخت و دشوار کند.
یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال برای کوتاه مدت، معاملات روزانه است. در این روش باید روند‌های رمز ارز‌ها را زیر نظر بگیرید و به صورت روزانه بازار کریپتو کارنسی را رصد کنید. بازار ارز‌های دیجیتال در تمام ساعات روز فعال است و همین ریسک انجام معاملات روزانه را افزایش می‌دهد. پس مهمترین اصل در معاملات روزانه رصد مداوم بازار است تا از نوسان‌های غیر قابل پیشبینی جلوگیری کنید.
معاملات روزانه به معاملاتی اطلاق می‌شود که در طول یک روز و در بازه زمانی‌های بسیار کوتاه انجام می‌شود. در این شیوه افراد همیشه درگیر حوادثی هستند که موجب می‌شود یک حرکت کوتاه‌مدت در بازار رخ دهد. آمار اقتصادی، درآمد شرکت‌ها و خبر‌های مهم در بازار از جمله اطلاعاتی هستند که افراد در معاملات روزانه همیشه باید به آن‌ها دقت کنند. در این میان چند نکته طلایی وجود دارد که در زمان معامله باید آن‌ها را در نظر بگیرید.
چنانچه می‌خواهید در معاملات روزانه موفق باشید باید شخصی بسیار فعال باشید و برای کسب سود از تغییر قیمت کوین‌ها یک استراتژی معین داشته باشید. به استراتژی خود پایبند باشید و برای خود حداقل و حداکثر سود و یا ضرر مشخص کنید.
معاملات روزانه اغلب باید با تحلیل تکنیکال همراه باشند و نیازمند سطح بالایی از نظم و انضباط شخصی افراد هستند.

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی