کد خبر: ۳۸۵۷۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰

رندرها و مشخصات گلکسی A35 سامسونگ افشا شد

گلکسی A35 احتمالاً به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه اگزینوس 1480 مجهز خواهد شد.

رندرها و مشخصات گلکسی A35 سامسونگ افشا شد

به گزارش«نبض فناوری»سامسونگ احتمالاً اوایل 2024 و پس از سری گلکسی S24، از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی خواهد کرد. حالا برای اولین‌بار رندرهای گلکسی A35 به‌همراه مشخصات کلیدی آن افشا شده‌اند.

وب‌سایت MySmartPrice رندرهای گلکسی A35 را منتشر کرده که مبتنی بر اطلاعات منبع مطرح دنیای فناوری، یعنی OnLeaks هستند. این گوشی اقتصادی سامسونگ ابعادی برابر 161.6 در 77.9 در 8.2 میلی‌متر خواهد داشت. در سمت راست این دستگاه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به چشم می‌خورند و روی پنل پشتی با دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی روبه‌رو هستیم.

طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی A35

خوشبختانه برخلاف گلکسی A35، دیگر خبری از برش قطره‌ای بالای نمایشگر نیست و با حفره در مرکز صفحه نمایش روبه‌رو هستیم. این گوشی هوشمند احتمالاً به نمایشگر 6.6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود.

طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی A34

از آنجایی‌که در رندرها خبری از سنسور اثر انگشت روی فریم نیست، احتمالاً این سنسور به زیر نمایشگر منتقل می‌شود. انتظار می‌رود قدرت گلکسی A35 را تراشه اگزینوس 1480 تأمین کند؛ تراشه‌ای که احتمالاً به پردازشگر گرافیکی مبتنی بر معماری RDNA2 شرکت AMD مجهز می‌شود.

گوشی اقتصادی آینده سامسونگ احتمالاً در نسخه پایه به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. همچنین باید منتظر سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6 در این دستگاه باشیم. در بالای دستگاه درگاه سیم‌کارت و در بخش پایینی پورت USB-C و خروجی اسپیکر قرار می‌گیرد.

طبق شایعات گذشته، گوشی آینده سامسونگ به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو هم داشته باشد و بتواند ویدیوهای 4K ضبط کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی