کد خبر: ۴۰۲۶۰
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰

تصویر زنده سامسونگ گلکسی M55 در فضای آنلاین منتشر شد

این گوشی هوشمند اولین دستگاه سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام به‌شمار خواهد رفت.

به گزارش «نبض فناوری»صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی M55 با شماره مدل SM-M556B هم‌اکنون در وبسایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شده است. این صفحه بر روی سه وبسایت منطقه‌ای سامسونگ شامل هندوستان، آمریکای لاتین و لوانت راه‌اندازی شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که این محصول ابتدا در کدام‌یک از بازارها رونمایی خواهد شد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که هندوستان یک رقیب قدرتمند خواهد بود؛ چرا که یک اینفلوئنسر مشهور دنیای فناوری از این کشور، تصویری زنده از گوشی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. 

این تصویر، گوشی‌ گلکسی M55 را با رنگ‌آمیزی مشکی و آبی به معرض نمایش گذاشته است. این گوشی هوشمند مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه با ماژول‌های مجزا و چیدمان عمودی روی پنل پشتی خود است.

پنل پشتی در امتداد لبه‌ها دارای انحنای اندکی بوده و ظاهرا همانند فریم گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است. نهایتا این دستگاه برخلاف جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A فاقد طراحی تازه Key Island است.

بر اساس اطلاعات بنچمارک گیک‌بنچ، این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود. این مدل نخستین گوشی سامسونگ با تراشه مورد اشاره محسوب می‌شود. همچنین اطلاعات وبسایت FCC نشان می‌دهد که گلکسی M55 از فناوری شارژ سریع 45 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری درباره گوشی گلکسی M55 فاش شود.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی