کد خبر: ۲۱۵۴۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

فعالان حوزه فناوری جا نزنید/ اتفاقات خوبی در راه است

مدیرعامل شرکت هلدینگ فناوری نگاه کارآفرین، با توصیه به فعالان کسب وکار‌های فناورانه در حوزه بانک، پرداخت و حوزه فین‌تک و استارتاپ‌ها گفت: الان موقع کم آوردن و کنار کشیدن نیست؛ چرا که ظرف یکی دوسال آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

حسین اسلامی مدیرعامل شرکت هلدینگ فناوری نگاه کارآفرین، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به موفقیت‌ها و تفاهم‌های امضا شده این هلدینگ، گفت: تمام تفاهمنامه‌هایی که با همکاری این شرکت به امضا رسیده منجر به شروع اجرای کار جدید شده است. در مجموعه خصوصی خیلی اعتقادی به رسانه‌ای شدن تفاهمنامه‌ها نداریم. اول نیازمندی خودمان را احصا می‌کنیم و بعد برای اطلاع رسانی و رونمایی سعی می‌کنیم که یک تفاهمنامه را منعقد کنیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته در موضوع دارا ۲ برای اولین بار جذب منابع خوبی با مشارکت فین تک‌ها داشتیم. موضوع دوم تمرکز به منابع انسانی است. شرکت نگاه پرداخت موفق به کسب گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ شد. اعتقادم این است مهمترین سرمایه؛ سرمایه نیروی انسانی است بخاطر همین بیشترین وقت و انرژی ما در حوزه برندینگ، منابع مالی و کسب کار صرف شده است تا بتوانیم بهترین نیرو‌ها را کنار هم جمع کرده و با متمرکزشدن همدیگر یک هدف مشترک را دنبال کنیم.

اسلامی ادامه داد: هرکسی در هرجایی کار می‌کند به افقی می‌اندیشد ما در هلدینگ فناوری نگاه افقی متفاوتی را دنبال می‌کنیم. توصیه‌ام به دوستان و فعالان کسب وکار‌های فناورانه در حوزه بانک، پرداخت یا در حوزه فین‌تک و استارتاپ این است که مواظب باشند باتری هایشان خالی نشود. الان موقع کم آوردن و کنار کشیدن و خارج شدن نیست. هم اکنون فرصت و امید‌هایی را برای فرزندانمان می‌بینم که بسیار متفاوت است در حالیکه چند سال پیش نبود؛ بنابراین توصیه‌ام این است که با همه سختی‌هایی که وجود دارد چه در داخل و چه از خارج از لحاظ اقتصادی همه سعی کنند امیدشان را از دست ندهند. باتریشان را دوباره پر کنند؛ چرا که ظرف یکی دوسال آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

مدیرعامل شرکت هلدینگ فناوری نگاه کارآفرین، خاطرنشان کرد: در تمام سال‌ها از نظر اقتصادی که رشدمان منفی یا نزدیک به صفر بوده فناوری پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است و این موضوع باید با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی