کد خبر: ۲۱۸۴۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام ارز دیجیتال ۴۰۰۰ تراکنش را در ثانیه پشتیبانی می‌کند؟

ارز دیجیتال پروتون قادر است که تا ۴۰۰۰ تراکنش را در ثانیه پشتیبانی کند. در پروتون هیچ کارمزدی برای انجام تراکنش‌ها گرفته نمی‌شود، همه خدمات در این شبکه با هزینه‌های بسیار پایین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال یکی از ابزار‌های مالی در عرصه سرمایه گذاری محسوب می‌شوند تا جاییکه امروزه در بین سرمایه‌گذاران محبوبیت بیشتری دارند. در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های معروف را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

ارز دیجیتال پروتون یک بلاکچین عمومی و پلتفرم قرارداد هوشمند است که هم برای برنامه‌های مصرف کننده و هم برای پرداخت‌های همتا طراحی شده است. به طوری که این ارز دیجیتال در سانفرانسیسکو راه‌اندازی شده است.

باید گفت که هدف از راه‌اندازی این ارز بیشتر ارائه یک حساب ایمن با تأیید هویتی است که با پایه لایه مالی مالی یکپارچه است تا جاییکه به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به طور مستقیم با این هویت به حساب‌های FIAT لینک شوند، فیات پرداخت کنند و Crypto خریداری کنند و از Crypto در برنامه‌ها استفاده کنند، آن هم بدون ارسالاطلاعات خصوصی و حساس کاربر.

راهی مستقیم برای خرید نقدی ارز دیجیتال پروتون XPR وجود ندارد. به این معنا که شما تنها با ارز‌های دیجیتال پشتیبانی شده توسط شبکه می‌توانید این ارز را خریداری کنید. به طور مثال می‌توانید برای خرید بیت کوین از بازار‌هایی مانند LocalBitcoins استفاده کنید و بقیه مراحل را با انتقال بیت کوین خود به صرافی‌های AltCoin مربوطه به پایان برسانید.

ویژگی‌های ارز دیجیتال پروتون (Proton)

هر حساب تجاری و شخصی در پروتون دارای یک نام منحصر به فرد است که به کمک آن می‌توانید از پشتیبان‌های جهانی برای نقل و انتقال در حساب خود بهره‌مند شوید.

کدام ارز دیجیتال ۴۰۰۰ تراکنش را در ثانیه پشتیبانی می‌کند؟

زنجیره پروتون گواهی هویت را توسط ارائه دهندگان هویت متعدد، هم برای افراد (KYC) و هم برای مشاغل (KYB) ذخیره می‌کند. تایید کنندگان هویت را می‌توان با اجازه از کاربر مورد بررسی قرار داد. پروتون از استیبل کوین‌های پیچیده متعددی از جمله USDC، PAX و TUSD پشتیبانی می‌کند.

ارز دیجیتال پروتون قادر است که تا ۴۰۰۰ تراکنش را در ثانیه پشتیبانی کند. در پروتون هیچ کارمزدی برای انجام تراکنش‌ها گرفته نمی‌شود. همه خدمات در این شبکه با هزینه‌های بسیار پایین انجام می‌شود. باید یادآور شد که توکن پروتون XPR نام دارد و دارای سه عملکرد است: مدیریت زنجیره، تخصیص منابع شبکه و پرداخت به عنوان پاداش به سرمایه گذاران بلند مدت.

اگرچه در مورد ارز دیجیتال پروتون همه چیز واضح و روشن است، اما برای سرمایه‌گذاری کردن روی ارز دیجیتال پروتون بهتر است برای یک مدت زمان مشخص تحلیل بازار این ارز را در نظر داشته باشید.

پیش بینی قیمت و آینده رمزارز پروتون

برنامه‌های بلاکچین با درخواست‌های پرداخت درون کیف پول با Blockchain ارتباط برقرار می‌کنند. این فناوری انقلابی نیاز به افزونه‌های کروم، فروشگاه‌های dapp یا سایر دستگاه‌ها را از میان بر می‌دارد.
پروتون از استیبل کوین‌های پیچیده متعددی از جمله USDC، PAX و TUSD پشتیبانی می‌کند.

با در نظر گرفتن این قابلیت‌ها و ویژگی می‌توانیم بفهمیم چرا این پروژه مورد توجه فعالان حوزه کریپتوکارنسی است، Proton بار‌ها در لیست ترند‌های کوین مارکت کپ قرار گرفته است و در صورتی که بتواند اهداف خود را محقق کند می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی